Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '10

 
Kategori
Deneme
 

Siz Önce Buyurun

Muhasebeci değilim ki bilançosunu yapayım. Gelirler ve geldikleri gibi de sessiz sedasız giderler. Kendimi bildim bileli bu hep böyle oldu... Vereceğim bir can, alacağım bir nefes. Gerisi açık hesap! Ne zaman kapanır onu da bilemem. Faturasını bir tek ben öderim.

Uzun zamandır bedenime parlak ve kadife gibi yumuşak bir kumaş dokunmadı. Yeni ve elimi cebime sokmadan alabildiğim tek bir şey var. Onu da senede bir gün elde edebiliyorum. Gerçi benden başka herkes alıyor ama olsun! Kimse fark etmese de zenginler kervanına sessiz sedasız ben de katılıyorum.

Geçmişi geleceğe bağlayan 31 Aralık Köprüsü'nden elimi kolumu sallaya sallaya geçeceğim yine... Yanıma bir tek çocukluğum ve gençliğimi alacağım. Gönül bir de sevdam olsa diyor ama benim gibi çulsuzu kim ne etsin?

Bu aralar, çarşı pazar; oradan oraya koşturan insanlarla dolup taşıyor. Gözlerim süslü vitrinlere kayıyor kaymasına ama cepte metelik olmadığı gerçeğini aklıma getirince kafam önüme düşüveriyor.

Zaman; akrep ve yelkovan kimliğindeki güçlü silahları ile üzerime üzerime yürüyor. Bazen nasıl da canımı yakıyor. Saçlarımın arasına tel tel beyazlar atıyor, dişlerimi sallıyor, kemiklerimi sızım sızım sızlatıyor. Bedenime zırh olarak giydiğim derim bile gün gün ölüyorken ben gözlerimdeki sönmeyen ışıkla hayata meydan okuyorum.

Sana bir sır vereyim mi? Sığındığım tek bir yer var. O da hayallerim ile umutlarımı sığdırmaya çabaladığım A-4 boyutundaki saman kağıtlarım ve duygularımı sarıp sarmalayan, onlara ana baba gibi sahip çıkan kurşun kalemim!

Efkarlandım yine Yeni Yıl! Sanadır bu seslenişim! Sakın beni merak etme herkes girsin ben biraz arkadan geleceğim. Geçmişim ve özlemlerime dair yazacağım birkaç satır var. “Gözlerin neden kızarmış?” diye sorma sakın! Bırak o da bende saklı kalsın!

Aysel AKSÜMER

 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..