Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sizce de, bence mi?

Sizce de, bence mi?
 

Arada bir, gerçek olalım, somut, elle tutulur, gözle görülür. Uzaklaşmadan birbirimizden, düşten sıyrılıp yanıbaşına konalım birbirimizin. Anlayalım ama önce dinleyelim, sözünü kesmeyelim dinlerken karşımızdakini, kendimizden bile uzak hayallerin diliyle. Hani “laf dediğin aslında gözle dinlenir, buna mukabil laf; aslında göze verilirmiş” desturunca, gerekirse dik bakalım adamın yüzüne, ama göz göze konuşalım, arada bir gerçek olalım.

Bekliyorum, gelmiyorsun !

Ne hayaller büyütüyorum oysa.

Hayaller getirir mi seni?

Beklemeler öldürür mü beni?

Ölsem gelir misin!

Öleyim mi!

İnsan olarak hepimiz bilerek yahut bilmeyerek, dualarımız/ taleplerimiz vesilesiyle hayatımızı şekillendiriyoruz. Dua/talep temelli isteklerimizi, bilginin ve sonrasında bilmenin gayreti eşliğinde, irademizin yönlendirmesi ile inşa ediyoruz. Akabinde dualarımızın/taleplerimizin karşılığı da, hak etmişlik şeklinde arz olunmaktadır. Nerden yada kimden arz olunmaktadır? diye sorulacak olursa; cevabını isteyen yaşam felsefesine göre, isteyen inanç merkezli versin; yani kişinin kendisinden kendisine arz, hayattan kişiye arz, yada Rahmeti sonsuzdan kula arz, şeklinde değerlendirilebilir.

“Yarim bir bilmecedir! Çözdüm zannettirir hep beni. Her yerde yar, hiçbir yerde ben”

Arada bir gerçek olalım; Bilmeden konuşmayalım, tanımadan sahiplenmeyelim, inanmadan inandırma gayreti içinde olmayalım. Zira; Bilgi düşünmektir, yer yer düşten sıyrılmak. Ve bilgi fark etmektir, farketmekse sorumlu olmak, sorumluluksa müdahil olmanın ilk adımıdır.

 
Toplam blog
: 50
: 618
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

  Yıldız yüklü gecelerde Üşüyerek beklerim. Canım tellere takılır, Ellerimde yüreğim. ..