Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Sizce evlilik bu mudur?

“32 yaşında genç bir kadınım. Eşimle 10 yıl önce evlendik. 8 yaşında bir kızım var. Eşimin benimle olan evliliği ikinci evliliği...

Evliliğimizin ilk birkaç yılı çok güzel geçti. Ancak son yıllarda ‘Böyle evlilik olur mu?’ diye sorgulamaya başladım.

Eşimin evdeki bütün hayatı bilgisayarda oyun oynayarak veya internette dolaşarak geçiyor. Akşamları koltukta sızarak uyuyor. Odalarımız ayrı…

Birlikte tiyatroya veya sinemaya gitmiyoruz.

Öyle ki bir akşam olsun birlikte televizyon izleyemiyoruz veya konuşamıyoruz.

Kızımla da ilgilenmiyor. Bunları konuşmaya çalıştığımda  ‘Daha ne istiyorsun, istediğin her şeyi alıyorsun’ diyor.

Dışardan bakıldığında çok güzel bir evliliğimiz varmış gibi görünüyor. Ama ben çok mutsuzum. Sizce evlilik bu mudur?

Ailemle konuşmaya çalıştım. Onlara da derdimi dinletemedim. Artık boşanmayı düşünüyorum. Bana bir yol gösterin.”

***

Değerli okurum, eşinizin bilgisayar bağımlılığı gerçekten de aile hayatınızı sarsacak boyutlarda…

Evlilik, sevmek, sevilmek, özlemek, özlenmek, saygı görmek, anlamak, anlaşılmak ve yaşamı her yönüyle paylaşmak demektir. 

Oysa anladığım kadarıyla sizin aranızda giderek artan bir uzaklaşma söz konusu…

Evlilikte en önemli sorunlardan birisi eşlerin hiç de farkına varmadan birbirlerinden uzaklaşmalarıdır. Bu durum, her şey yolunda olsa da evliliği için için yanan bir ateş gibi bitirir.

Eşinize kendinizi dinletemediğiniz çok açık. Bir kez daha konuşmayı deneyin, yine konuşamazsanız, ona bir mektup yazarak, bu yaşadıklarınızın sizi ne kadar üzdüğünü, evliliğinizi tehlikeye soktuğunu anlatın.

Eşinize derdinizi yine de anlatamazsanız birlikte bir uzmandan yardım almayı önerin.

Ancak, bu sorunu bu şekilde çözemez ve artık bu duruma dayanamazsanız, elbette boşanma davası açma hakkınız doğar.

Eşlerden birinin uzun süreli ilgisizliği, eşine saygı duymaması, onu yok sayması, çocuğuyla ilgilenmemesi evlilik birliğini temelinden sarsar.

Ancak çocuğunuz küçük. Boşanma kararı ciddi bir karardır. Bu nedenle enine boyuna düşünmeden dava açmayın.

***

Değerli okurlarım, bana güvenerek yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum.

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..