Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sizde Allah(c.c) hayranı mısınız?

Sizde Allah(c.c) hayranı mısınız?
 

Şimdi bu da neymiş dediğinizi duyar gibiyim. Hayatımda böyle bir şeyi ne gördüm ne duydum. Bu dinimiz ya da inançlar adına yapılanları bazen aklım hafızam almıyor, alamıyor.. Tesadüf eseri facebookumda gezip dolanırken - ki bu sitede işte beğendiğiniz hayran olduğunuzu sanatçı veya herhangi bir şeyi, buna Nutella ve Tipitip sakızıda dahil bulabilmek mümkün - bir hayran sayfası gördüm ki akıllara zarar.

Koskoca harflerle hayran olunası sayfa başlığı ALLAH(c.c) yazıyordu ki dilimin tutulduğu an işte o andır. Bunu hangi aklı evvel yaptı bilmiyorum ama amacı neydi anlamakta zorlanıyorum.
İnsan bir facebook sayfasından Allah'a niye, neden, ne amaçla hayran olurda profiline ekler, ne düşünüyorsunuz çok merak ediyorum bunu yaparken. Yani içinizdeki müslümanlık din inancı allah sevgisi bu mu sizin? Şimdi daha mı çok müslüman oluyorsunuz? Ya da dindar.. Çünkü sadece müslümanlar inanmıyor değil mi Allah'a? Yani hayran olurken dini sorulmuyor adamın. Ancak baktım ve de gördümki müslüman ahali çoğunlukta mesaj yazanlar arasında.

Gülsem mi ağlasam mı bilemediğim bu eşsiz sayfayı yaratan arkadaşımız bir de Allah'ın Sevilen sayfaları bölümüne Genç Fenerbahçelileri eklemiş ki asıl komedi burada başlıyor. Yani görüyoruz ki Allah Peygamberlerini değil Fenerbahçeyi daha çok seviyormuş buradan bunu anlıyoruz. Sayfanın gönderileri bölümünde Allah(c.c) bölümünü tıklayınca ise "Allah(c.c)nin başka gönderisi yok" yazısı çıkmasın mı?
Yahu nedir bu ya...???
Ne yapıyor bu insanlar..??
Hiç mi birşeye saygı vs. kalmadı artık..??
Kim ciddi, kim dalga geçiyor anlamak mümkün değil.
Profiline ekleyip daha çok kişiyide Allah(c.c) a hayran etmemiz mümkünmüş (mümkün mü?)

Hangi eğitimli, kendini bilir kişi, gerçekten inançlı olan bir insan bu tür sayfalara dahil olur ki.. Olmaz değil mi?
Ancak densizlerin işi bu.. Ama görüyoruz ki Allah(c.c) a tamtamına 342.614 kişi (yazıyla üçyüzkırkikibinaltıyüzondört) - yanlış okuyamadınız yani- hayran olmuş. İnanılır şey değil.

Şimdi eğitim için bunca çaba harcayan insanları görmezden gelip, Türk gencinin beynini uyuşturup, bu tür güya sosyalleşme platformlarında kaba tabirle (şahsım adına gerçekten inananlardan özür diliyorum) yaradan üzerinden geyik çevirmeye kadar vardıran eğitim öğretim sistemimizin medarı iftar-ı gelmiş geçmiş tüm hükümetlerimize diyecek kelime bulmakta zorlanıyor şu zavallı bünyem..

Sizin yıllarca yapamadıklarınızı yaptı diye utanmadan birde üstüne kafir ilan ettikleriniz tüm inananları kıskandıracak bir cenaze töreniyle hakkın rahmetine kavuşurken, sizin yetiştirdiğiniz nesil bu beyinsizliklerle vakit geçiriyor işte.

 
Toplam blog
: 49
: 4247
Kayıt tarihi
: 01.01.08
 
 

1971 Merzifon doğumluyum. Hayatın her alanında üretmenin doğruluğuna inanıyorum.. Evliyim ve Mert ..