Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

Sizdeki tahrişin sebebi bu olabilir mi?

Sizdeki tahrişin sebebi bu olabilir mi?
 

Türk öne, sen arkaya...


<ı>"Türk askerinin şerefini, ülkemizin güvenliğini, Türkiye'nin birliğini, halkın hukukunu, devletin bekasını koruyabilmek için bu kurumsal yapıya son vermemiz ve yeni bir ordu kurmamız lâzım. Bizim bir Nizam-ı Cedit ordusuna ihtiyacımız var..."

Geçtiğimiz Cumhuriyet Bayramı'nda böyle kusmuştu bu mümtaz(!) kişilik.

Aradan üç ay geçmiş ve 32. Gün'de de:

<ı>"... Böyle bir ordu ile Türkiye'nin iç güvenliğini, dış güvenliğini sağlamak mümkün değil. O yüzden çok ciddi bir tasfiye, çok ciddi bir reform gerekiyor" diyerek bir kez daha içini boşaltmıştı...

Şimdi de:

<ı>“Geçmişte bu ülkenin en ileri kurumu orduydu, bugün ise en geri, en ilkel ve en kaba kurumu ordudur...

Askeri vesayet istemiyorsanız, askeri vesayet altına almak zorundasınız" diyerek tekrar ne var ne yok içini boşalttı." diyor...

Ben de diyorum ki;

Türk Ordusu'nun bir görevi de Cumhuriyet rejimini korumaktır.

Sizdeki tahrişin sebebi bu olabilir mi?

"Yazıklar olsun"

- Yetmez...

"İnsan hayal ettiği müddetçe yaşar"

Hep sevmişimdir bu sözü...

Ama görünen o ki; bu hazımsız kişiliğin hayali normal bir hayal değil...

Ben bu hayalin içinde, 'mutlaka ama mutlaka bir katkı maddesi var' diyor ve ekliyorum:

Bir vatandaş olarak; ben de bu üstün ve seçkin kişiliğin kullandığı maddeden istiyorum.

Adı her neyse.

'Kuru veya sulu'

Ben de istiyorum...

Ben de densizleşmek, abuk sabuk konuşmak istiyorum.

Ben de 'ağzımdan çıkanı kulağım duymasın' istiyorum...

Ki; vereceğim cevaptan nasibini alsın, anlasın...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..