Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '08

 
Kategori
Mizah
 

Size anne diyebilir miyim?

Size anne diyebilir miyim?
 

Ben bir zamanlar çocuktum.

Talih bu ya, dünyaya da öyle gelmiştim.

Annem ve babam bana seni dünyaya getirmek istiyoruz, bak buralarda yaşam zor.

Önce bebek olacaksın, emeklemeyi, sonra yürümeyi, sonra konuşmayı öğreneceksin demedi.

Büyüyeceksin ergenlik çağını atlatacaksın, sonra seni evlendireceğiz, çocukların ve onların dertleri olacak, evlendiğine de, dünyaya geldiğine de pişman olacaksın, kafanı taşlara vuracaksın demedi.

Her şeyden ötesi, sana oyuncak alamayabiliriz!

Sen doğal ve tabiatın sana sunduğu imkânlardan oyuncaklarını yapacaksın demedi.

Kısaca annem ve babam beni kandırdı J

Ben de yaşamın bu kadar zor olduğunu bilmediğimden, olur beni dünyaya getirebilirsiniz dedim.

Demez olayım, ne çok zormuş dünyalı olmak!

Ne çok zormuş bir kadınla evlenmek, onun dırdırını dinlemek!

Çocuklarıma gelince dünya tatlısı onlar, onlarla ilgili tatlı sıkıntılarım hep oldu, olacaktır da.“Çocuk yapmak kolay canım” J

Efendim çok sevdiğim bir arkadaşımla telde konuştuk, sohbet ettik, en son blogunda uçurtmalardan bahsetmiş.

Ben de ona benim hiç uçurtmam olmadı dedim, bana uçurtma yapacak, bu arada yaşı benden büyük olduğundan ben ona anne diyeceğim.

Hepinizi gökyüzünün mavisiyle ve İzmir’in güzelliğiyle selamlıyorum.

Resim: b-logmacik.

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..