Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Size bir kıllık yapayım...

Size bir kıllık yapayım...
 

...içine kıllarınızı koyarsınız.


Bıktım siyesetten.
Yalakasından, riyakarından, dolandırıcısından, 'devletin malı deniz' diyeninden.

Onun çirkin yüzünden ve yüzlerinden.

Bıktım, iğreniyorum artık.
Resmen midem bulanıyor...

Arada bir bu sayfada olmak mutluluk veriyor insana.

Geçenlerde bir yerlerde okumuş ve çok da beğenmiştim.
İşte onları biraz derledim, topladım, sizlerle paylaşmak istedim.
Bakalım siz beğenecek misiniz?

İşte; herşeye rağmen, en son güldüklerim:

Size bir kıllık yapayım, içine kıllarınızı koyarsınız.

Yerin kulağı var, benim de kulağım var. O zaman ben yer miyim, yemez miyim?

İlk seferde aşka inanır mısın, yoksa tekrar tekrar gidip gelir misiniz?

Geçen gün arkadaşlarla firında patates yiyorduk ama fırın çok sıcaktı.

Siz şimdi terlemişsinizdir, ben size terlik getireyim.

Cem Uzan'dı, üşümesin diye üstünü örttüm.

Çok makbule geçti. Şimdi de Ayşe geçiyor.

Adam yüzme bilmiyormuş, denize düşmüş boğulmamış, tipi kayık olmasaymış boğulabilirmiş.

Taşımasu japon kızı olduğu için taşıma suyla değirmeni döndüremiyormuş.

Taşımasu annesinden su isterken bağırmış; 'anne, Mataramasuko'

Gözlükleriniz numaralı mı, kale arkası mı?

Kızcağız kitap okurken satırbaşına gelmiş, ölmüş.

4. Murat'ın ilk 3 e giremediği için intihar ettiğini biliyor muydunuz?

Sucuk, küçük su birikintisine verilen addır.

Sarışınlar ilk önce hangi 1'in yazacağını bilmedikleri için, 11 rakamını yazamıyorlarmış.

Çetelere karşı savaş açılmış, ilk önce peçeteyi yakalamışlar.

Ali'yi gördünüz mü? Hangi Ali? Şehirlerarası Otobüs terminali.

En son hangi dağda çay içtiniz? Ben en son çaybardağında içtim.

Sıla'nın hepinize selamı var. Hangi Sıla'nın? Gayri Safi Milli Hasıla'nın.
 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..