Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Size birini soranlara yardımcı olmayın; belki öldürmek için arıyordur

Size birini soranlara yardımcı olmayın; belki öldürmek için arıyordur
 

Yaptığın şeye bir bak önce; katile adres veriyorsun kardeşim! Belki de “Bak orada oturuyor, git öldür” diyorsun!

Sen istihbarat mısın, MİT misin? Gitsin polise sorsun, görsün… şeyini tövbe tövbe ki polisimiz de saf saf tarif eder yolu, sanki babasının oğlu.

İyilikten zarar görülür mü? Biz iyilikten zarar gören bir milletiz işte. Katili hırsızı biliyor insanımızın saflığını, öldüreceği adamın adresini babasından alıyor.

İnsan birini niye arar? Akrabası, tanıdığıysa yerini yurdunu bilmesi gerekir zaten. Bilmiyorsa iyi niyetli olamaz. Evini bile bilmediği kimseye bal götürecek değil ya.

Hani saf, köylü, bilmeyen etmeyen olsa halinden anlaşılır zaten. Adam akıllı telefon kullanıyor, biz akılsıza adres soruyor. Akıllı telefon kullanan biri üstelik sevdiği saydığı biriyse tanıdığının adresini bilmez mi?

Sizlerin şu saftrik insanlığınız yüzünden başımıza neler geldi neler. Bir kişi bilinçli bilinçli birini arıyorsa kötü niyetle arıyordur. Aralarında bir mesele varsa ve hatta haklıysa bile gitsin kanuna. Kendisi böyle sokak sokak fellik fellik arıyorsa bil ki zarar verecek, kötülük edecek. Düşünmeden bilinçsizce tarif ettiğimiz adreslerde kim bilir kimlere neler neler yapıldı. İyi niyetle verdiğin bir adreste belki bilmeden katile yardımcı oldun.

Adamlar uyanık, isim olarak aramıyorlar ki “Şu sokak nerede” diyorlar. O sokağa varınca da evin numarasını soruyorlar. Aslında gerek de kalmıyor, kapılarda yazıyor zaten; ama emin olmak için yine de soruyorlar. Evi bulunca “Ahmet K. burada mı oturuyor, daire kaç, kaçıncı kat…”  ayakkabı numarasını da ister misin; evin haritasını çıkarıyorlar. Karakolu tarif edin anasını satıyım, belki bir polis uyanır da “Ahmet K’yı niye arıyorsun” der.

Beni seven, tanıyan, bilen beni bulur zaten. Benim adresimi, telefonumu başkasına veren kişi bana kötülük ediyor. Sana ne ya! Sen âlemin burnu şeyden kurtulmayan kargası mısın? Bende bin kişinin telefonu var; ölünce Azrail isterse ona vermeyi düşünüyorum! Saftrik insanlar yüzünden başımız belada ya! “Dün seni biri aradı. Evi tarif ettim” İyi halt etmişsin eşoğlu eşek! Beni arayan aramasın kardeşim, arasa da bulamasın.

Beni tanıyanlar bellidir ve onlar da benim evimi zaten bilir. Yani size sormazlar. Biri beni size soruyorsa kötülük içindir. Kurumların bilgisayar kayıtlarındaki sicil sorgulamalarında kırk yıl önceki arkadaşımızı arayıp buluyorduk; sorgulamayı kontrol altına almışlar. Önce kızdım, şimdi hak veriyorum. Aferin devlete!

Ben onu bunu bilmem arkadaş, size kim adres soruyorsa, birini arıyorsa kesinlikle yardım etmeyin. Şimdi artık her yerin internette adresi var; öğrensin, araştırsın, gitsin. Sokaklar caddeler belli ama –muhtara gidemez, ne de olsa resmi-Ahmet K’nın hangi numarada oturduğunu size soracak. Ve söylemezseniz belki de Ahmet K. muhtemel bir ölümden kurtulacak. Hatta aranılan kişiyi tanıyorsanız tedbir alsın diye gizlice durumu haber de verebilirsiniz.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..