Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '18

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Size de Kolay Gelsin

Size de Kolay Gelsin
 

Salih Arıkan


İş yerindeyim gelen telefonları bağlıyorum. Bankacı bir kız geldi. Ve arkadaşıma kredi kartı teklif etti. Arkadaşımla işlemleri yaptılar. Bana teklif bile etmediler. Acaba neden muhtemelen imza meselesinden dolayı. Arkadaş ayrılırken sağ olsun kayıtsız kalmadı size de iyi günler dedi. Bunu demeseydi yazımın başlığı bir yok sayma hikâyesi olacaktı.

Hala bankalarda ve noterlerde şahitle işlem yapma davranışı var. Bir şekilde çözüyoruz ama epey zaman ve emek sarf ediyoruz. Bizim kızdığımız bizi müşteri olarak görmemeleridir. Gerçi ben kredi kartı almayacağım ama bu görmezden gelmeler rahatsız edici sadece gözlerimizin görmemesinden dolayı ayrımcılığa uğramamız bizi rahatsız ediyor. Biz  daha çok görmediğimiz için sıkıntı çekmiyoruz. Görmediğimiz için ayrımcılığa uğradığımız için ön yargılardan dolayı itirazlar ediyoruz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..