Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '18

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz
 

Salih Arıkan


Dergileri karıştırırken bir haber buldum. Hastanenin biri engelsiz ve kimsesizlere yardımcı olabilmek için bir proje başlatmış. Size nasıl yardımcı olabiliriz diye yazılı tişörtler giymişler. Yardım etmektense öncelikle hastaneyi erişilebilir hale getirseniz daha iyi değil mi hadi böyle bir tişört giydiniz görmeyen bunu nasıl okuyacak. Gerçekten bir başkadır benim memleketim. Engellilerle ilgili proje etkinlik ve faaliyet yapacaklar önce engellilerle ilgili derneklere engellilere ve ailelere sorun sohbet edin ben yaptım oldu kibriniz devam ederse böyle tuhaf herkesi kendinize güldürecek proje ve etkinlikler düzenlersiniz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..