Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Sizi gidi blog yazarları siziiiiiiii

Sizi gidi blog yazarları siziiiiiiii
 

Hastayım ya bütün gün ne yapsam diye düşündüm Milliyet Blogun altını üstüne getirdim. Ben getirdim getirmesine de Milliyet Blog alt üst olmuştu zaten. Birden kendimi bir jinekolğun muayanehanesinde buldum. O da ne? Sayın doktor Dinçer Yıldırım fırtınası esmekte blog üzerinde. Aslında kasırga demeliyiz. Üşenmedim saydım hadi yalan söylemeyeyim blog sayfasına girip baktım 2 günde 100 blog yazmış. Kendisini tebrik ediyor başarılarının devamını diliyoruz. Yarışmacı demek isterdim ama onunla yarışabilecek kimseyi tanımadım bu blogda. Aslında şu an çok endişeliyim. Çünkü ilk üç sayfada yazısını görmedim. İnşallah iyidir.

Eveeeeeeet ve Ayda tabiki. Orta sehpaya çerez yetiştirmekle meşgul olan bu arkadaşımız nefis yazılarıyla beni büyüledi. Aslında Dinçer'le müthiş uyumlu bir blog yazma yarışında olduğunu düşünüyorum. Kullandığı fotoğrafları bir erkek olarak bütün kalbimle desteliyorum. Nazifenin fotoğrafını ona yollasam kullanır mı? Nazife beni evden atacak ya gıcıklık olsun.

Araştırmalarım sonucunda öğrendiğime göre ben buralarda yokken Sivyus adlı dostumuz blog yemini diye bir blog yazmış. Önce ben yazdım diyeceğim ama Hoşsada canım kardeşim beni aslanlar gibi savunmuş. Ama Hoşsada canım kardeşimin yerinde olsam blogu hacklerdim. Kardeşlik bunu gerektirmez mi sorarım size. Yazıklar olsun Hoşsada ama yine de sağol.

Haşimce sana diyorum Haşimce. Ben burda yokken ne bir mesaj yazmışsın "Nerdesin Yğidim" diye ne de bir yorum. Sana kanım canım pahasına yorum yazan ben değilmiyidim? Ver yorumlarımı.

Yiğidim demişken Yeşilsoğan kıymetli biraderim de beni hiç arayıp sormamış. Oysa ne efendi çocuk demiştim. Ona da küstüm.

Evet ben de bir çocuğum olsun istiyorum.Ben de onu elinden tutup parka götürmek istiyorum. Ona mama yedirmek altını değiştirmek istiyorum. Ben de Milliyet Blogda çocuğumun resimlerini yayınlamak istiyorum. Ben de Mehtap Erel olmak istiyorum. Nasip et yarabbiiiiiiiiiiim.

Bu aralar blogdan çok şey öğrendim canım. Örneğin Pelin Kalyoncuya asla aşkım deme. Semra da bana derdi. O yüzden mi terketti beni?

Kıvırcık saçlı, kelimelerin ustası ve o güzel blogların sahibi Fulya. O kadar prenses dedim, o kadar bu aşk yazılarına bir kahraman gerekiyor ve ben buna adayım dediysemde yüz vermedi. Ne kadar ukala, ne kendini beğenmiş bir blog yazarı bu böyle. Gün gelir "Yiğit'ciğim, gel yazılarımın kahramanı ol" dersin de kabul etmem. Sana da küsüm.

Bir de Celal Çelik var ki röportaj ustası kendisi anladığım kadarıyla. Şiddetle istirham ediyorum ki benimle de röportaj yapsın adım sanım duyulsun canım benim neyim eksik. Eee ne diyon buna Celal Bey canım kardeşim.

Kwan Yin bana az önce beleşçi demişsin. Görmedim sanma. Nitekim bana gelen yorumları okuyorum üstüne üstlük cevap bilem veriyorum. Hıh gözden kaçacağını sandın değil mi? Sana da küseyim de eksik kalma.

Veeee Ümit Culduz. Seni tahtından etmeye kararlıyım. Blog kategorisinde ben de varım bundan sonra. O güzel hanımlar için yazdıklarını okudum. Ama artık o güzel hanımlar bana yorum yazacaklar. Sana meydan okuyorum Ümit Culduz çek silahını. Sabah güneş doğarken seni düelloya davet ediyorum. Tamam mı?

Okuduğuma göre bir de sakar doktor varmış burada. Yeşim Özdemir tabiki. Neyse ki sakarlığı kendine. Maazallah hastalarına yapsa o sakarlığı neler olurdu. Uğur Dündar ekibiyle basardı da sakar doktor diye manşet olurdu vallahülazim.

Sabiha Rana'ya özel bir mesajım var. Yahu Sabiha güzel kardeşim bana bir kaç melek yollasan da şu Nazifeyi bir öpseler de aklı başına gelse. Hadi Sabiha yap kardeşine bi güzellik. Sağolasın.

O poğaçalar neydi öyle güzel kardeşim. Kerem sana diyorum. Sabah sabah üstelik hasta hasta ve açken utanmıyor musun bir insanın nefsiyle oynamaya. cık cık cık... ayıp yahu.

Duyduğuma göre yani okuduğuma göre bir grup blog yazarı gökyüzü fatihi olmuşlar. Beni neden çağırmadınız? Topunuza birden kırıldım. (Yav ne çok insana küstüm bu blogda yav) Neyse blog sonunda barışırım. Ben küslüklerim uzun sürmez.

Bir de feysbuk'la ilgili yazıyor herkes. Kıskanmayın. Feysbuk Milliyet Blogu geçemez korkmayın. Aslında bilemiyorum belki de geçer. Ben üye miyim? Hayır değilim. Milliyet blog üstüne site tanımam. (Bu yalakalığımın gerekli mercilerde değerlendirileceğini umuyorum.Sevgili Editör sana diyorum. Aloooo Ne "hayır" mı dedin. Sana da küsüm işte.)

Bir haftadır hasta hasta yaptığım incelemelerin ve yazdığım bu nefis blogun bana yorum ve mesaj olarak geri döneceğini bilmenin rahatlığıyla yatağıma dönüyorum. Evet hala hastayım. Hastaya biraz şefkat gösterin canım. Bu blogu da sırf yorum almak için yazdım. Bunun için herkese sataştım. Bu kadar da dürüstüm yani. Haydi bakiiiim en az 100 yorum bekliyorum. Size güveniyorum. Hepinizle barıştım. Rahat olun. Hadi eyvallah.




 
Toplam blog
: 6
: 489
Kayıt tarihi
: 26.08.07
 
 

1971 yılı Malatya doğumluyum. Ama Malatya'yı sadece haritada gördüm. Bu da birşey tabii. Haritada ba..