Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Sizi seviyorum..

Sizi seviyorum..
 

Sayın değerli blog yazarları,
hepinizi saygı,sevgi ve muhabbetle kucaklarım.
Beş parmağın beşi bir değil ama biz beşbin kişi aynı tornadan çıkmış gibiyiz.
Allah nazardan saklasın!
Sizleri tek tek ne kadar çok sevdiğimi,saydığımı bilemezsiniz.

Sizlerden bir saat bile ayrı kalsam, gözlerim sulanıyor.
İnternetle bağlantı kuramadığım yerler için 99TL. verip wodafon anahtarı aldım.

İyi ki varsınız. Yoksa yaşam nurum çoktan yok olmuştu.
Siz beni sihirli kalemlerinizin gücüyle çekip aldınız. Hepinize minnettarım.
Sizi çok seviyorum. Yüreğim pırpır atıyor. Siz de beni çok seviyorsunuz biliyorum.


Hangi parti kazanacak,Mehdi ne zaman gelecek, kıyma soslu makarna nasıl yapılır?
Hep sizlerden öğreniyorum. Sağolun varolun, ışığımsınız.

En içten,menapoz,antropoz,maydanoz duygularla selamlarım.
Hep böyle olalım. Hep temiz hislerimizi paylaşalım. Aman tanrım! Ne güzel şey, yaşamak.
Kelebekler, balarıları, eşekarıları, doğa, tabiat...
Dünya kupası tribünlerindeki vızıltı düdükleri... Ne hoş, hayat çok hoş!

Çok mutluyum dostlar çook! Lay..Lay.. Laaay..
Lütfen bu yazıma kötü eleştiri yapmayın.. Lom..Lom..Looom...
En az 30 yorum yapın, rekorumu kırayım. Yorumlar hep lehimde olsun. Aleyhimde olanları editörlere şikayet ederim.
Ayrıca, en az 5000 kere tıklayın. 5000 i geçen tıkları, BDD "Bağcıyı Dövenler Derneği"ne bağışlayacağım.

5000 kere saygılar. 5000 kere sevgiler..

!!!

Editörlere de en derin saygı, sevgi ve muhabbetler... Onları da çook, ama çok seviyorum.
Bu yazımın bitmesini hiç istemiyorum. Allah nasip edip te gereken ilgiyi görürsem, hep devam edeceğim.
Eğer ilgi göstermezseniz, editoryaya şikayet edeceğim.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..