Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sizin hayatınızın kahramanı kim???

Bir çocuk tanıdım ben. Soğuktan donmuş her cümlesinde ağzından çıkan dumanları düşündükce gözlerimden dökülen yaşları hesap edemediğim bir çocuk tanıdım ben. Her gün evinden çıkarken bir yere doğru koşan, umudu olan, bir gün olmak istediği yeri hergün hayal eden bir çocuk tanıdım. Öylesine farklıydı ki ona bakarken o ruhu görmemek ancak kişisel beceriksizlik olabilirdi. En büyük farkı gözlerine baktığınızda içini görebilmekti. Dahası onu o kadar özel kılan tüm duyguları bir insan gibi yaşabilmesi, yere düştüğünde kalkarken daha cesur olabilmesiydi. Aslında o bize hep olmak istediğimiz kişiyi hatırlatıyordu. Onu hatırladığım her karede cesur birini gördüm. Ne olmak istediğini bilen onu o yere taşıyabilecek yolu gören bu yolda çırpınan küçük kahramanımdı o benim. Küçük kahraman hayalini kurduğu o yola çıkmıştı. Her yeni günde bir kez daha yaklaşmıştı bana. Bir kez daha onu tanıyacağım güne doğru gelmişti. Bunlar olurken bende küçük bir çocuktum onun kadar farklı, onun kadar özel değildim belki. Onun kadar keskin kararlarım yoktu. Ama bir gün bende büyüdüm, onun gibi çizdim yolumu onun kadar cesur olmak için savaştım. Ben ona baktıkça onun tanık olamadığım çocukluğunu gördüm. Acılarında içinden akan yaşları, kırgınlıklarında ağzından dökülen sitemleri gördüm. Onun üzgün havaları neşelendirdiği, tuttuğu elleri asla bırakmadığını gördüm. O an elimi tutmasını istedim işte. Bir daha bırakmasın hiç, sarılsın sıkıca dedim. Benim küçük kahramanım büyümüştü kocaman bir adam olmuştu. Artık sözler veriyor, umutlar dağıtıyor, acılar paylaşıyordu, Kahramanım artık tüm çevresinin kahramanıydı. Şimdi onu birileriyle paylaşmak zorundaydım, ama bu durumdan asla rahatsızlık duymadım onun birilerini gülümsetmesi bana her aynaya baktığımda yalnızca kararımın doğruluğunu gösteriyordu. Artık biliyordum benim küçük kahramanım büyük bir adam olmuştu. Ve ben bu adama aşık olmuştum. Hiç tanık olamadıklarımı onun gözlerinden okuyordum artık, tek bir geri dönüşü ne demek biliyordum. Ne zaman üzgün, ne zaman kırgın artık biliyordum. Kahramanım bana dün gece beklediğim o sözü verdi. Şimdi ben onu sonsuza dek bekliyorum. Benim küçük kahramanım belki hiç bilemiyceksin ama bil ki bir kez olsun sana karşı durabilmek bir ömre bedeldi. Şimdi bak omuzlarıma daha dikler, şimdi daha cesurum ben. Sana sonsuz teşekürler benim küçük kahramanım ...
 
Toplam blog
: 16
: 508
Kayıt tarihi
: 30.11.10
 
 

1991 Malatya doğumluyum. Fatih Vatan lisesi mezunuyum. Marmara Üniversitesi Almanca İşletme bölüm..