Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Sizin hiç oğlunuz şehit oldu mu?

Sizin hiç oğlunuz şehit oldu mu?
 

gazeteden alıntı


sizin hiç oğlunuz ş e h i t oldu mu

benim oldu

ama siz bilemezsiniz ki bunu

sizin oğlunuz hiç asker olmadı ki

 

ak sütümle besledim

ak yüzü(n)mle gönderdim onu

ne kadar büyüdü deseler de “bebem” di o benim

 

bebe katilinin karanlığın yolunda durduğu

vur emrini verdiğini bildik de

Vatan sağ olsun dedik yine de

 

yüreğini beyazlara bulayıp

neşeyle şakıyarak giden bebem

yeşiller içinde, dilsiz döndü sandukada

taş yastık kodular başımın altına

nereye dönsem gece körü /geçmez

varla yok arası dünya dönmez

sarardı bahçeler bağlar

geçmiyor üşümelerimiz

ne güneş ne de ay var  hayatta

gelecek bebemle kavuşacağım gündür

 

/gözümün yağmurlarıyla toprağın göğsünde yaşlandı bebem

daha daha nice bebeler geldi bebemin yanına

kelle diye saydılar onları/

 

kan kokusuyla beslendi

büyüdükçe büyüdü ölümün kamburu

Vatan sağ olmadı

silemiyorlar alnındaki yanlışı

yeni matemlere emirler yağdırıyor bebe katili

 

sizin hiç oğlunuz ş e h i t oldu mu

benim oldu / yandım kül oldum içimde

siz bilemezsiniz ki bunu

ak sütüm, ak bebem haram olsun sizlere

 

(7 Nisan 2013)

Hâdiye Kaptan

c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir

 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....