Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '11

 
Kategori
İstanbul
 

Sizin hiç yıllarınız ağladı mı ?

Sizin hiç yıllarınız ağladı mı ?
 

Ben pazarlarını seviyorum Beyoğlu'nun
Omuz omuza
Elem eleme
Neşe neşeye süzülüşüne karışıyorum insanların
Bir köşede kestane pişiren Anadolu bağırlı Şabo
İşenmiş duvarı umursamaz kemanıyla Çita Salim
O sahneden rol çalan genç sevgililer
Ellerinde tavuk ekmekleri
Yüreklerinde umut serpilmiş mavi hayaller
Ben de gençtim o küflü sokaklarda
Arjantin bira patates furyasında
Öylesine keyifliydi yaşamak
Ama bitti
Ne sevdanın karasında çekilen ahhlar
Ne de komşu masa jesti midye tava
Güler yüzlü hüzne esir oldu hepsi
Prangalı anılarla geçtim Markiz'i
Unutulur mu pasajların en çiçeklisi
İlk damla beliriverdi Atlas'ın önünde
Tam da tramvayın zilinden önce
Çağırdı profiterole İnci özlemle
Oysa aklım Çikolatacı Pera'da
Yüz yıldır kakaosuna meftûn fındığı
Tadında saklı o mutlu anın sırrı
İşte ikinci damla
Mehmet Akif'i uğurlayan apartmanın kapısında
Ve sonra üçüncüsü
Neredeyse Elhamra
Damla damlaya çağlaşan
Ahde ağlaşık gönüller
Cismiyle müsemma aveme
Çöreklenmiş Emek'imin yanına
Ki o bir başına mahzun
Nerede papyonlu beyler
Şapkalı hanımlar
Gönlü saran ipeksi şarkılar
Morcivert saçlı yeni yetmeyle burnundaki halka
Mıçından düşen pontuluyla çakma rakçı velet
İçten dövmeli bize nispet ejder başlı kükreyişler
Damardan sızan jiletengiz çığlıklar
Sizin hiç yıllarınız ağladı mı
Gözlerim sanki lale bahçesi
Bir tutam nefesle uzandım Cihangir'e
Ve sahi
Son kuple aşk Fîruz'da...     

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..