Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

24 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sizin Pıercıng'li aşk'larınız var çocuklar...

Sizin Pıercıng'li aşk'larınız var çocuklar...
 

İnternette ve internet kafelerde o tertemiz duygularını çürüten genç beyinlere ve o yüreklere diyorum!

Sizin Pıercıng'li ve şıpıdık terlikli aşk'larınız var.
Peki mutlu musunuz?

Aşk!

- Ne kadar çarpıcı ve aç kalmış, kışkırtıcı bir kelime bu, değil mi Engin?
- Evet. Çok haklısın aşkım. Yaz yaz, oku oku, dene dene, kalbimizin pili bitiyor bizim aşkımız hiç bitmiyor!

- Şu aşk var ya, bırakın da ölsün kız anacım. Gebersin işallah(!)
- Aman Allah'ım o ölürse biz ne yaparız? Lütfen vazgeç, de de ölmesin.
- Seni mi kırıcam kız Gizoş, sürünsün arsız bedenlere işallah(!)

- Şimdi;bakın, nasıl da helalinden ve en temizinden bedduayı hak ediyor ve bedduaya sebebiyet veriyor bu aşk değil mi çocuklar?

- Ben, bu aşk denen meseleden derslerim gibi hiç çakmadım ki concon
- Sende şimdi anlatmaya çalışıp'ta boşuna beyinciğine hasar çekme kız kankicim

- Bana mı sordunuz ayol. Ben öyle amanın da amanın kimler gelmiş, kimler gitmiş benim kalbime de diye, dövdürüp dövüneceğim ''şıpıdık terlik gibi yürüyen aşklardan'' ne anlarım ne de çakarım şekerim..
- Nassı yani?
- Ay şekerim. Benimkisi haydi bas bass
- Ne kadar da güzel anlattın. Ayy canım benim ayol.. Ne kadar haklısın kız Tansu.

- Soru şu an bizi bulduysa cevaplarız elbette.. Bu aşk benim kamyonun motoru gibi bir şey.. Arada su kaynattığı da oluyor.. Tabi bu çok normal bişi. İnsan kendini daima şehirlerarası seyri seferde zannediyor kardeşim.. Azıcık da otopark halinde kalmak lazım geliyor incecik bedenlere..
- Ayyy park halinde istemem. İstemem dedim ya sana Hasocum
- ''Bir tek dileğim var. Sen mutlu ol yeter.'' Aşkııımm benim yaaa

- Eee sonra n'e olcak ki bize Rüstem?
- Senin için var sa, yoksa ben olacam kız Nataşa.

- Hadi canıımmm sendeee
- Bastırma şimdi canına Feride
- İstersen aşkın murabbası ol şu an göz çeperimde, yine de söz geçiremiyorum ne kendime ne bedenime..

- Nasıl bakar, kime bakar, kimin için yanar, ve bu aşkın içinden bizde çıkamıyalım inşallah Habibe
- Dileğinin kabulü sende kalsın Süleyman. Bana sensiz günlerimi sorma yeter..

- Şimdi diyeceksin ki ''bir tek dileğim var. bir gün mutlu olursam;sende mutlu ol.''
- Bak. Bu tahminini sana söz veriyorum o zaman değerlendireceğim tatlım.
- Hadi benim mutluluğum için, dua etmeye başla Pericik
- Tabi ki, yeter ki ben, sensiz de mutlu olabileyim Abdullah

Aşkı anlatmayı bile beceremiyorsunuz desem bana kızar mısınız?
O zaman yürüyün şimdi yürüyebilirseniz şıpıdık terlliklerinizle ve Pıercıng'li bedenlerinizle aşkın dengesiz yollarında.

Hıımm.
Aşkı buldum sandınız değil mi?
Onun için de, ''hep'' konuştunuz. Aşk ile okumaya çalışmaya gelince de hepiniz çamura yattınız?

Bakın! ''HONORE DE BALZAC'' Ne demiş?
''Bir erkek sevdiği için çalışırsa, çok nadiren işi yüzünden sağlığı bozulur.''

Bence sizler her nerede olursanız olun.. Bu yazılanların sizin için olduğunu ve manasında ne barındırdığını lütfen anlamaya çalışın ve aklınızdan hiç çıkarmayın olur mu? Sizler en iyi aşkları ve en iyi sevgileri hak ediyorsunuz.

Peki!

Niçin istemiyor ve sahip çıkmıyorsunuz??? Yazık değil mi size?

Sabiha Rana

Gönül notum: Aşk nedir? Diye sordum da (değişik semtlerdeki) gençlere!

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..