Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '11

 
Kategori
Deneme
 

Sizin pusulanız benimkisi kadar doğru mu ?

Hayat bir yolculuk aslında :) ve benim yolculuğumun en büyük farklarından biride hilal hocamdı :) 

Bazen bizi yoran, bazende bizi dinç hissetiren bir yolculuk. Kimine göre uzun, kimine göre kısa ama bittiğinde hepimiz için hep erken son. Şimdi ben size, bu hayattaki küçük bir yolculuğumu anlatacağım. 

Eğitim hayatım :) Evet üniversiteli bir genç olarak ilkokul yıllarımdan günümüze kadar uzanan bir yolculuk. Bu yolculukta güzel dostlar edinmenin mutluluğu, özgüven kazanmanın tadı, paylaşmanın asilliği, bazen öğretmen yerine bir pusula edinmenin zevki işte böyledir öğrencilik.Kalem tutarken dünyaya hükmeden insanlar olmak, sıralarda otururken büyük masalarda toplantılar yapmak size hitap eden o insanların başarısıdır. İşte o insanlardan biri olan güzel bir hocamdan bahsetmek istiyorum. Benim Geometriyle ilgili aşındırdığım o yolda bana destek olan, ve en önemlisi sadece hayatımda öğretmen olarak kalmayıp abla, arkadaş gibi kavramlarını bana tavrıyla öğreten güzel bir bayan tanıdım. Çoğu öğrenciye göre şanslıydım, çünkü bana ders anlatırken gülümsemeyi unutmayan bir hocaya sahiptim. Belki üniversiteyi kazandığım gün matematikle, geometriyle olan ilgimi kesmiştim ama yinede elimde kalan ve atamadığım son kitaba baktığımda bunun geometri kitabım olduğunu farkettim. Bunu başaran aslında benim hocamdı. Şimdi ona ancak çok teşekür edebilirdim. VEE benim bir çok şeyi öğrendiğim hilal hocam size çok teşekür ederim. Önce öğretmenliğin anlamanı tam olarak gösterdiğiniz için ve bana en yakın arkadaşlardan biri olduğunuz için, sesinizi duyduğumda güveni hissettiğim için çok teşekür ederim. 

Sizin böyle hocalarınız var mı bilmem? Ama benim herkese dileyeceğim kadar muhteşem hocalarım oldu. Şimdi ben onlarla öğrencilik dışında hayatıma devam ediyorum :) :) :) 

 
Toplam blog
: 16
: 508
Kayıt tarihi
: 30.11.10
 
 

1991 Malatya doğumluyum. Fatih Vatan lisesi mezunuyum. Marmara Üniversitesi Almanca İşletme bölüm..