Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '12

 
Kategori
Kitap
 

Sızıntı Wikileaks'te ünlü Türkler

Bu kitabın yazarları, Barış Pehlivan ve Barış Terkoğlu. Kırmızı Kedi Yayınevi tarafından yayınlanmış. İki yazar da gazeteci ve halen Odatv davasından Silivri'de tutuklu bulunuyorlar. Hapishanede olmalarına rağmen böyle bilgilendirici, okuyucuyu hem heyecanlandıran, hem meraklandıran, ülkemiz yönetimi hakkında aydınlatıcı, başka bir deyişle de ibret verici konuları kamuoyuna duyuran ciddi bir çalışma ürünü olarak nitelendirebiliriz. Gerçekten de bu iki yazarımızı yürekten kutluyorum. Gelecekte de çok daha değerli eserler verebileceklerinin de göstergesi diyebiliriz.

Wikileaks belgeleri dünya ve ülkemiz medyasında da yayınlandı ama her medya kuruluşu kendi yayın politikalarına göre uygun gördüğünü yayınlamakla yetindi. Bu kitap tüm belgeleri tarihi sırasına göre yayınlayarak okuyucuya daha doğru bilgileri sunmuş oluyor. Konu hakkında doyurucu ve tarafsız bir bilgiye ulaşmak isteyenlerin mutlaka okuması gereken bir kitap diye düşünüyorum. Ben okurken hem keyif aldım, hem de ülkemiz iç işlerine nasıl karışıldığını da öğrenmiş oldum. Kitabı okuyunca kendi kendime acaba biz bağımsız bir devlet miyiz, yoksa bir güdüm altında mıyız diye düşüncelere daldım.

Bu yazarların neyle suçlandıklarını tam olarak bilmiyorum ama davayı da medyadan takip etmeye çalışıyorum. Son yıllarda ülkede bir örgüt furyası yaşanıyor, insanlar genelde aydınlar uydurukbir örgüt suçlamasıyla içeri tıkılıyor, sanki her muhalif aydın bir örgüte üyeymiş gibi. Umarım içinde bulunduğumuz zaman diliminde görülmekte olan davaların gerçek yüzü bir gün ortaya çıkar ama yapılan haksızlıklar, eziyetler tarihte yerini alır.

Bu kitabın yazarları Barış Pehlivan ve Barış Terkoğlu'nun en kısa sürede özgürlüklerine kavuşmalarını temenni ediyor, kendilerine sabırlar diliyorum.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..