Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Sizleri kutlarım!

Sizleri kutlarım!
 

28.Ekim 2007 İnönü THK ve Ona gönül verenler!


Ödüllerin en büyüğü, en görkemlisi, en anlamlısı kimin olmuş dersiniz?

Bilmiyorsunuz! Öyle mi? Bilmek ister miydiniz?

Kardeşler birbirini desteklediğinde, güle oynaşa paylaştıklarında: Mutlu oluruz! İçimizi huzur kaplar! Çevreye yayılan enerji herkesi, olumlu etkiler!

Canlının doğasında dalaşmak vardır! Bana nedenini sormayın! Doğru yanıtı aramakla geçiyor bir ömür!

Lâkin göz ardı edemediğim ve her zaman dikkate aldığım, yürekten inandığım bir gerçek var!

Dalaşan kardeşleri kışkırtmanın, kızıştırmanın bedeli ağır olur! Topyekûn karşınıza geçerler, sizi doğduğunuza pişman ederler! Sonra da kaldıkları yerden devam etseler bile! O görünmez bağ sihirlidir! Olaya müdahale hassasiyet gerektirir! Dirlik istenirse birlik olmayı bilebilmek, büyük önem taşır!

Eğer bu doğru bildiklerim, sizlerin indinde kabul görür ise ne mutlu bana!

Ben bugün, sizlerin sayesinde mutlu oldum!


Ulu Önder’e kendimi çok yakın hissettim! Dünyalar benim oldu! Ata’nın elleriyle hayata geçirdiği bir kurumun THK “Uçantürk” Dergisinde “ İnönü Öneri” adlı yazı (Kasım- Aralık 509) yer aldı, yer verilmeye lâyık görüldü!

Peki; kim kaleme aldı bu yazıyı? Milliyet Gazetesi, Sevgili MB yazanları, Önder’in Pilotu örnek insan Talip Bölükbaşı, THK ve onun özverili çalışanları!

Sizler ve onlar olmadan, benim kâğıda döktüğüm satırların ne anlamı olabilirdi?


HİÇ!

Sadece satırların altına attığım bir imza! Ve paha biçilmez büyük bir ödül!

Bu ödül sizlerin! Her birinizi tek, tek kutluyorum! Sizlerin arasında olabilmenin inanılmaz sevincini yaşıyorum!


Kardeşliğimizi bizler asla unutmuyoruz! Kardeşliğin, birlik olmanın güzelliklerini, kösteği yok etmenin, desteği yeşertmenin faydalarını gözlerimizin önüne serenlerle el ele vermenin en güzel zamanı!

“Kararmasın gelecek! Susmasın ağaçlar!” Bir uçak benim düşlerimde süzülüyor! Adı: MB- T. Bölükbaşı

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..