Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sizleri tanımaktan mutluyum

Sizleri tanımaktan mutluyum
 

Merhabalar. Şimdi siz bizleri nereden tanıyorsunuz ki mutlusunuz diyebilirsiniz. Yıllar bana  insanların tümünün doğuşta  aynı olduğunu , yaşam koşullarının , yaşanılan yerlerin, yaşanılan insanların,  kişi farklılıklarını meydana  getirdiğini öğretti. Yaşamım boyunca görevim gereği çok insan tanıdım. İnanın onlar bana çok şey öğretti çok şey kattı hayatıma. Sizlerle daha sonra  yaşamın zorluklarıyla nasıl başa çıkabileceğimizi ve anlayamadıklarımı paylaşacağım. Sorularınız varsa anlayamadığım dünyadaki deneyimlerimle sizlere yardımcı olmaya ablanız anneniz olmaya hazırım. Birikimlerimi anlayamadığım dünyadan gitmeden önce aktarmak isterim. Şimdilik hoşçakalın, hoşgörülü olun.
 

 
Toplam blog
: 31
: 828
Kayıt tarihi
: 26.02.12
 
 

Ben bir memur çocuğuyum. Babamın mesleği gereği eğitimimi Anadolunun çeşitli illerinde tamamladım..