Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Şizofren ruhlar

Şizofren ruhlar
 

gazeteden alıntı


/d/üşüyorum gözleri kararmış günün içinde

keder kokan akşamlara gömülüyorum…/

*

yalnız kuşlar mı takılır ökseye

sen, ben, o/ biz, siz, onlar

hepimize yetecek kadar var feleğin elinde

*

şimdilerde

mişli geçmiş zaman sevgilerini katık ediyor yüreğim

sevmek sevilmek yaşamaktan söz etmeyin

çözülmüş akıl ipleriyle hayatın tek sesi ölüm

kimsenin kulağına değmiyor fikirler

çatlamasın diye duvarlara konuşuyor içim

*

hep bir ben/ bey sevdalığı sarmış ortalığı

kime baksan  ‘ben’ diyor ‘bey’/ im diyor

bozuk düzene yeniliyor düşüncelerimiz

kan tutuyor kaldıramıyorum

ağız dolusu kan kusuyor yüreğim

*

kendi kendine yeniliyor her yeni gün

yarınların sesinde yuvalanıyor sükût

herkesin bir sınavı vardır elbet

lâkin bu bizim kendi karanlığımız

*

nasıl çıkacağız bu tutulmadan nasıl

kalbimizdeki kibirle, kinle, öfkeyle

ilk adımı hangimiz atacak

hangimiz önce söyleyeceğiz “kardeşim” diye

ne zaman iyileşecek şizofren ruhlarımız

*

geçmedi isinin kokusu /unutuldu Sivas yangını

hergün yeniden alevlenen bu yangının

dökülen bu kanın zaman aşımı var mı?

*

Hâdiye Kaptan

©- Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....