Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

Şizofrenik sohbetler

Şizofrenik sohbetler
 

- Söylenemeyenlerin pişmanlığı içinde kaybolmak nedir, bilir misin? 

- Çıkmaz bir sokağa girmiş gibi mi? 

- Daracıktır ve çıkamazsın. Adı da üstündedir zaten "çıkmaz" 

- Aklında uçuşan on binlerce sorudan biridir "Neden?" 

- Neden ne? Neyin nedeni? 

- Neden gittin? 

- Ben gittim de sen dur dedin mi? 

- Peki neden yalan söyledin? 

- Ben söyledim de sen söylemedin mi? 

- Neden ihanet ettin? 

- Ben ettim de sen sadakat timsali miydin prensesim? 

- Uzayıp da gider bu konuşma böylece. 

Varılamaz hiç bir yere. 

- Kapat bu gece karanlık tarafının düğmesini 

Sadece hatırlarsın belki tutarsızlıkların içinde kaybolan gerçeği. 

- Gerçek olamayacak kadar güzeldin, anlamalıydım var olmadığını. 

- Yalnız mısın? Yalnız kalacaksın. 

Neden mi? 

Çünkü aynaya bakınca gördüğünü sevmiyorsun,  

Hatayı affedemiyorsun tıpkı ben gibi. 

- Sevmeden kendini,  

Kabullenmeden ettiklerini 

Bakamayacaksın geleceğe dönmüş ufkuna 

Zaman kanatacak ince ince yokluğumu. 

Öleceksin. 

- Ben öleceğim de sen yaşayacak mısın ki? 

 

 
Toplam blog
: 11
: 401
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Farklı bir isimle yılllar sonra yine yazmak için buralardayım... ..