Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Carolina Isolabella Özgün

http://blog.milliyet.com.tr/carolinaozgun

26 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Slayttan kaderi hayat

Slayttan kaderi hayat
 

Var oldukça yok oluyorum
Nefes buldukça boğuluyorum
Kazandıkça kaybediyorum
Anladıkça savruluyorum

Çoğaldıkça azalıyorum
Delirdikçe akıllanıyorum
Değiştirdikçe tamamlanıyorum
Yenilendikçe eskiyorum

Gördükçe unutuyorum
Buldukça kapılıyorum
Bu ne yaman bir hayat
Bu ne farklı bir tat

Bu ne farz bir kat
Ya bu gönüldeki tapınak
Ya bu beyindeki şafak
Ya bu ayazdaki sıcak

Perdeler, seçmeler
Slaytlar, filmler
Kareler, anlar
Kaderden hayatlar
Telden sicimler

Olmalı yine olmalı
Varmalı yine varmalı
Duymalı, bulmalı
Sarmalı ve kucaklamalı
Akıllan akıllanmalı
Aşkla kalmalı

19.08.07
Carolina Isolabella Özgün

 
Toplam blog
: 144
: 676
Kayıt tarihi
: 21.09.06
 
 

İstanbul'da yaşayan bir levantenim, yeni özler, sözler, gözler tanımayı, farklı bakış açılarını p..