Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '10

 
Kategori
Rüyalar
 

Sleep paralysis...

Sleep paralysis...
 

resim alıntı


Düş değil bu kabus gördüm...

Korkuyordum,

Uzak bir ada da gül/emiyor

Kan tükürüyordum

Çok uzun bir yoldan geliyordum

Bir kapı vardı ahşap kilidi demir çakılı

Bir kapı ki kapalı ve kara katran boyalı

Önünde duran "ayzade"nin yüzü misali

Ağzından salyalar akan bir çirkin adam

Akı yoktu hepten kara gözleriyle tetikte

Gözgöze gelmeden, kapıdan geçmem lazım

Görüyordum, biliyordum ama korkuyordum

Aklım başımda la/kin

Kapının ardında yüreğim vardı

Kurtarmam lazım...

Kapının ardında tapınak vardı

Ve yürek yiyen bir dişi;

Önceydi, genceciktim

Kandıydım ilk defa

Yara izi dudağında

Kan damlıyor uykumda

Ellerimle yüreğimi sundum mavi kutuda

"Ayzade" misali zebaninin

Göğsünde gözlerinden kara bir çukur vardı

Sanki içinde -yüreği yoktu-

O yüzden belkide gözlerinin akı yoktu

Ve yürek yiyen aşk'a açtı

Kapı aralandı, gelen koku tanıdıktı

Tapınılan sunakta yüreğim vardı

Ve yürek yiyenin mavi alev gözleri

Yüreğim / yüreğim / yüreğim...

Uyandım da anladım

Yüreğimi kurtaramadım

.................

Ekim 2008

 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..