Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

SMS

SMS
 

Nasıl bir seçimdi?..

Anlayana, sivrisinek saz, anlamayana, davul, zurna az. Yalnız, kime sinek, kime, davul zurna, bunu iyi ayırmak lazım. Bana sorarsanız, sivri sineğin sazı, hem vatandaşa, hem AKP ye az gelir. Her iki kesime de, davul zurna çalmak lazım ama, o da yetmez. Mehteran takımı bile işe yaramaz. Seçim, öncesi ile, sonrası ile, şaibeli bir seçimdi. Bir kaç gün sonra, mühürlü oy pusulaları, çöplüğe düşebilir. Ama, bu kez oy pusulalarından önce, YSK nın bilgisayar sistemi çöplüğe düştü. Nedense sistem, Ankara ve İstanbul da çöktü. Elektrikler de Bu iki mega kentte gitti, geldi. Tıpkı Gökçek ve Topbaş gibi. Onlar da gittiler, geldiler. Fredy'nin kabusu, İzmir, Aydın ve Antalyada ortaya çıktı. AKP buralarda uyuyamayacak. Bir de, Manisa ve Balıkesir var. Bunlar da "KARABASAN" gibi.

Başbakan düş göremeyecek.

Bakanlar, Ankarada AKP nin sandık görevlileri gibi çalıştılar. İyi de çalıştılar. Bakanlıklarında da böyle canla, başla çalışsalardı, koltuk endişeleri olmazdı.
Başbakan, başarısızlığının faturasını, Bakanlarına kesmiş. Yeni Kabine listesi hazır gibi. Erdoğan, gece yarısı ekrana çıktı, dedi ki: "Halkın mesajını aldık".. Bu mesajı, SMS yoluyla mı, aldılar, özel ulakla mı, belli değil. Bana göre SMS olamaz. Vatandaşın kontoru bitmişti. Mesajda ne yazıyordu, " tostumu yedim, bekliyorum" gibi bir şey miydi, acaba. Bunda da belirsizlik var. Tost nasıl bir tost tu. Sucuklu mu, kaşarlı mı, karışık mı, çift kaşarlı mı, ketçap, mayonez ve yanında turşu var mı? Belirsiz. Mesajın içeriği, bir an önce açıklanmalı. Vatandaş, nasıl bir tost yedi? Parasını kim ödedi?

Bu seçimin sonucu gösterdi ki: Turistik beldeler, AKP den vaz geçmişler. Türbanlı ve haşemalı turizm bitti. Artık plajlarda ızgaralar yanmayacak ve ızgarada tavuk kanadı pişirilip, üstsüz turistlere dönülüp, ikindi namazı eda edilmeyecek. Kıbleyi kaybetmişlerdi, çok şükür, şimdi bulurlar.

Ben politikadan, siyasetten, hiç anlamam. Benim bu seçimle ilgili izlenimlerim, şimdilik bunlar.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..