Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '18

 
Kategori
Güncel
 

Sn. Bakanı Tanıdınız Mı?

Sn. Bakanı Tanıdınız Mı?
 

Tanıdınız mı? Fotoğrafta gördüğünüz genç adam şu anda Kabinemizin önemli üyelerinden.

(Benim de içinde olduğum) Mülkiye 88 yıllığını karıştırırken gördüm fotoğrafını ve paylaşmak istedim.

Yıllıkta hakkında yazılanların özeti:

“Koyu Fenerbahçeli…. Sıcak dost ve sevecen Akdeniz’li özellikleriyle gönüllerde taht kurmuş… Yakışıklılığı ve bayanları cezbeden tavırlarıyla ünlü… Gülümsemesi yüzünden hiç eksik olmayan tavırlarıyla milleti neşelendirmeyi iyi bilir… Okulun en şıklarındandır. “Aga” lakabıyla anılıp hürmet görür… ABD’ni ikinci kez fethetmesi muhtemelmiş…”

Tanıdınız mı?

Dışişleri Bakanımız Sn. Mevlüt Çavuşoğlu…

Mülkiye'daşımız sn. Bakanımıza zor görevinde başarılarının devamını diliyoruz.

 

Kenan IŞIK

 

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..