Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

SOBE

SOBE
 

Politika da iğrenç şeyler oluyor.

AKP iktidarı ve Başbakan, TSK dan intikam almak için inanılmaz yöntemlere baş vuruyorlar. İnsanlara da bunları, demokrasi için yapılan şeyler, olarak yutturuyorlar.

YAŞ toplantıları başlamak üzere iken, hiç tutuklusu kalmayan Balyoz davasına, bir gecede 102 sanık bulunuyor. Sanıklar arasında terfileri ve atamaları yapılacak olan yüksek rütbeli generaller, amiraller de var. İşte böyle bir ortamda, YAŞ toplantıları başlıyor.

Baş komutan Abdullah Gül Paşa, ve Yaveri Recep Paşa, Orduya ‘Hizaya Geeel ‘ komutu veriyorlar. Bir çok generalimizin, hakkı yeniyor. Terfileri engelleniyor. KKK, na ve Genel Kurmay Başkanlığına, atama yapılamıyor..

Cumhur Paşa, önüne gelen kararları, jet gibi onaylıyor. Ertesi gün, güdümlü yargı, tutuklama kararlarını kaldırıyor. Başbakan ağlama duvarına yaslanıp, gözlerini kapatıyor ve sayıyor: Önüm arkam, sağım solum, tu sobe. Oyun bitti

Bu, bana göre, Politika ve siyaset tarihimizin, en iğrenç oyunuydu. Ey! Savcı. Ey! Mahkeme yargıçları. Tam on beş gün, elinizi, kolunuzu, vicdanınızı bağlayan ne idi? Hangi güç, ne gerekçe göstererek, sizi yönlendirebiliyor? Bu mu, adalet? Bu mu getirilmek istenen yargı modeli? Ben şimdi bu savcılara, bu yargıçlara diyorum ki: Gün gelecek, hukuk, en çok size lazım olacak. İşte o zaman, yitirdiklerinizin değerini anlayacaksınız. Belki, bu fani dünyada, ikbal sahibi olabilirsiniz. Ama, el koyduğunuz bunca insanın haklarını yüklenerek, öte tarafa nasıl geçiş yapacaksınız, merak ediyorum. O köprüde, otomatik geçiş, elektronik kart yok. Köprüden, vicdanı ve yüreği temiz olanlar geçebiliyor. Başka kural da yok. 12 Eylül Referandumunda, asıl bu olanlar, bu oyunlar ve bu yutturmacalar oylanacak. Sakın aldanmayın. Anayasanın, hiçbir önemi yok. Evet derseniz, zaten anayasaya gerek kalmayacak. Hayır derseniz, oturur, hep beraber, adam gibi bir anayasa yaparız. Haramı, hilesi, hurdası, olmayan, adam gibi bir anayasa. Hz. Ömer, anayasası.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..