Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Aralık '06

 
Kategori
Mizah
 

Şoför karısı

Şoför karısı
 

"Bolu Dağı'nın hastası, sisin ustasıyım" diye yazsaydım arkama keşke.. Şimdi siste kaza yapan araç muamelesi görmezdim kalbinin sol şeridin de değil mi Hamide?
Bizi çekemediler anlamıyor musun gülüm bu yüzden halatı kopardık seninle...
Kara saplanan araç gibi aciziz hasretiz şimdi birbirimize..
Sabaha karşı sana gelmek için yola çıkacağım canım.. Duyarsan öğleye doğru eğer, "köprüye çarpmış bindirmiş kaza yapmışım" diye, sana ve sabah uykusuna hasretliğimdendir bilesin..
Bundan böyle minibüs arkası olsam ne yazar Hamide’m... Gönlünde bana yer olmazsa sakın üzülme...
Benim için hiç fark etmez ben ayakta da yolculuk ederim..
O gün sana diyememiştim bu yüzden şimdi söylüyorum...
Hatalı sollamada kaza yapan arabanın şoförü babamdı... Senin ailen gerçeği bilseydi de bişi değişmezdi biliyorum...
"Şoförsün dediler vermediler'' yazardım kaportaya yine...
Hem o kadar da yazmıştım plakanın önüne yoluna ölmezsem yollar da öleyim diye,
Bir derdin mi var canım, beni istemiyor musun söyle?
O zaman bir daha, sakın bana yaklaşma, sonra üstün başın toz duman egzoz olur..
"Tozumda yok olur, egzozumda boğulursun Hamide", demedi deme...
Ne yaparsın be güzelim, elektrik direğinin en acemisine rastlamışsam şayet direğe çıkan araç, ben olurum elbette...
Anlatmış mıydım ? Bir gün eve giren araç sandılar beni... Bilmiyorlar ki beni, herkes kalkışıma hayrandı ama nedense bütün kızlar duruşuma kurbandı..
İşte bu sebeptendir tek rakibim THY diye nam saldı..
Artık sensizsem, uçurumdan uçan araç olsam ne yazar?
Bırak geç geldi desinler be güzelim geçmiş olsun demesinler..
İnşallah karayolunda değil de senin kollarında inleyerek öleyim....
Yeter ki özleminden düz yolda devrilmeyeyim..
Ben rampaların ustasıyım, sonra da gözlerinin hastasıyım gülüm..
Neden yüz vermiyor yüzüme gülmüyorsun?
Bak halime acı be Hamide, nasıl da kafadan yemiş araç gibiyim...
Al bu hançeri vur kalbime o zaman, yüreğimi liğme liğme parçala, aman ha, sakın derine inme..
Çünkü orada sen varsın bir de sana saklı benzin depom..
Benden sakın duymuş olma amma, sakın ola vatandaş bedduası alma..
Şoför karısı olursun anam gibi yanarsın sende sonra..
İlla da yakışıklı koca istiyorsan şayet, bırak be Hamide’m şöyle hızlı yaşayayım sonra da genç öleyim, yeter ki sen yol ver bana...
Melekler hayırlı yolculuklar diler…
Okuduğunuz için teşekkür ederim..

Fotoğraf: El Aziz Net.

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..