Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Soğan erkeği bunların hepiciği :)

Soğan erkeği bunların hepiciği :)
 


Bu lafı da hacıanne dedi.

Rüstem amcanın hanımı yani.

''Yavan avrat'' lafına kızdı bayağı :)


Balkondan çamaşırları topladık geldik başladık katlamaya. Hacıannede bir sinir bir sinir :)

Katladığı çamaşır değil de Rüstem amca sanki :) Bir katlıyor, olmadı açıyor yine katlıyor bir yandan da ters ters Rüstem amcaya bakıyor :)

Bana döndü, usulcacık:

''Güzel kızım sen bilmezsin, ben neler çektim bu mendeburdan gençliğinde. Tarla bende, bağ bahçe bende, evin işi bende, bebeler ufak, biri elimde, biri peşimde, biri karnımda. Kaynana başımda. Aha bu ( Rüstem amca yani ) gelir yemeğini yer, doğru kahveye. Su mu taşıncak, odun mu kırılcak sormaz güzel kızım sormaz! Şimdi de avratlara laf eder, yavan avrat der.

Soğan erkeği başımda! Numunelik! '' dedi :)

Hacıanne de köy yerinde büyümüş, okula gitmemiş, azıcık serpilince vermişler Rüstem amcaya. Okuması yok ama beş çocuğunu büyütmüş, adam etmiş, evini çekip çevirmiş, Rüstem amcayı kocası bilmiş, saymış, hizmette kusur etmemiş.

Biraz feminist bir hacıanne ama :)

''Kadın kadınlığını bilecek, evini kocasını bilecek, adam da adam olacak o kadına, aha bunun gibi soğan erkeği olmayacak'' diyor hep.

O lafın üzerine de bir şey dizemedim :)

O lafın üzerine de laf bulamadım :)

O lafın üzerine de cevap veremedim :)


Hacıanne küçük gelinine ''yavan avrat çıktı bu'' diyor konuşmuyor, o ayrı :)


 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..