Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '17

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Soğanın Mucizesine Denemeden İnanamadım!

Soğanın Mucizesine Denemeden İnanamadım!
 

Onsuz Detoks, Diyet Kısacası Beslenme Tam Olmaz...


Soğan sofralarımızın vazgeçilmez bir besin kaynağıdır.

Bunu hermen herkes zaten biliyor.

Ancak soğan hakkında duyduklarım ilk anlarda bana masal kadar güzel ve inanılmaz geldi ta ki kendim deneyene kadar.

Kulak ağrımın dayanılmayacak bir düzeye geldiğinde kulaktan duyma duyduğum bir kürü denemek istedim.

Soğanı ezdim ve tülbentin içine koyarak kulağımın zarar vermeyecek kadar içine doğru koydum.

Tabii ki burada kulak deliğine çok dikkat etmek gerekir.

İnanamayacaksınız ancak daha yarım saat geçmeden kulak ağrım bıçak gibi kesildi.

İlaç kullanamayan kişilerin uygulayabileceği harika bir doğal ilaç.

Bunun dışında, yarım kesilmiş soğanları eğer kokusundan rahatsız olmayacaksanız ki çok fazla etkilemiyor inanın, evin bazı çok kullanılan bölümlerine koyarsanız havadaki tüm virüsleri bir mıknatıs gibi çekip kamufle eder. 

Bilhassa, kış aylarında grip mikrobundan korunmanın harika bir yöntemi olarak tavsiye edebilirim.

Fakat o yarım soğana elinizi dahi sürmeden bir kaç günde bir kağıtla alıp atın.

Çünkü tüm mikropları bir sünger gibi çekmiştir.

Ayrıca bedeninizin herhangi bir yerinde oluşan iltihabi durumlarda da tam bir antibiyotik görevi görür.

İltihabın üzerinde bir gün kadar bekletin ve iltihabın geçtiğini göreceksiniz.

Son olarak, ateşli hastalık durumunda da tam bir şifadır.

Ayak tabanımızda bulunan tüm sinir uçlarına uygulanacak soğan tedavisi ateşi anında düşürür.

Ayak altına ince kesilmiş bir dilim soğanı koyup çorabınızı giyin  ve şifanızı bulun.

Uzun lafın kısası, siz de denemedikçe burada okuduklarınızın bir kısmına inanmayacaksınız.

Fakat denediğinizde ise evinizden eksik etmeyeceksiniz...

 

Yazar/Enerji Terapisti

Tuncay Yeşilpınar

http://yesilpinar333.blogspot.com

 

 
Toplam blog
: 194
: 1340
Kayıt tarihi
: 15.05.16
 
 

Yazar/Theta Master Eğitmen Sahip olduğu sertifikalar: _Theta Master/EFT Master/Healig Codes Maste..