Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '15

 
Kategori
Hızlı Tüketim
 

Soğuk çay üretiminde farklı bir soluk

Soğuk çay üretiminde farklı bir soluk
 

Soğuk çay üretiminde farklı bir soluk


Bulunduğumuz gıda piyasasında ürünün sağlıklı olmasından sonra benim en çok ilgi alanıma giren yeni ürün üretimi, bulunan ürünün geliştirilmesi , ürünün orjinalliği. Bunlar uzun uzun konuşulabilecek geniş kapsamlı konular. Bu şekilde ürünlerin üzerinde çalışmayı ve farklı ürünler hayal etmeyi çok seviyorum, bu şekilde orijinal olma yolunda çabalayan firmalar da benim için önemli yere sahip.

Bu hafta raflarda bir ürün dikkatimi çekti, bana el salladı ve selamlaştık. Şimdi o ürünün size selamını getirdim, çoğu kişiden tam not alacağına eminim. Fakat öncelikle sizlere tanıtmam gerekiyor, çünkü hiç birinizin bu ürünü bilmediğini düşünüyorum. Nasıl mı bu düşünceye vardım? Hep aynı şey oluyor. Ben gıda mühendisi arkadaşlarımla konuşuyorum böyle bir üründen haberleri yok, sonra farklı mesleklerden arkadaşlarımla konuşuyorum onlar da “ aaa güzelmiş. “ diye tepki veriyorlar. Sonra çocuklarla konuşuyorum sohbet sırasında, evet onlar biliyor. Siz hala “ Çocuk o, bişey bilmez. Ona mı soracaksın? “  klişelerine devam ediyorsanız, etmeyin. Ben uyarayım sizi, dikkatleri fazlasıyla açık. Ama yine de hala biraz kandırabiliriz , “ Bak burda ne varmış iç bakalım nasılmış? “ gibi cümleleri bir deneyin.

Bu övgüler alan ürün, “ Soğuk çay “.  Ama bir sorun bana nasıl özelliklere sahip? Bu yeni bir ürün değilmiş ama çoğu kişi haberdar olmadığı için yine de istersek yeni diyebiliriz.  Yeşil çay nane limon aromalı olanı var, beyaz çay armut aromalı ve zencefil limonlu olanı var. Bu ürün orijinal olmanın yanında sizi de düşünüyor bence çünkü bu aromalardan sağlık fışkırıyor.  Bunun yanında Türkiye’de ilk ve tek demleme soğuk çay olmasının yanında ambalajın üzerinde “ şeker ilavesiz “ yazısı bulunuyor. Bu da oldukça ilgi çekici değil mi? Ambalajı cam ve 100 ml içerisinde sadece 5kcal bulunduğunu belirten bu ürünün tek eksiği , ambalajın üzerinde “ Gel beni al.” yazmaması. Herşeyiyle güzel.

Neden bu kadar hoşuma gitti bu ürün?  Sizin de hoşunuza gideceğini düşündüğüm için  tabi ki.

Size yapmanız gerekeni söyleyeyim mi?  Böyle ürünleri sevin, dikkat edin, inceleyin. Sizin kişilik özellikleriniz dışınızda yazmıyor ama ürünlerin özellikleri dışında yazıyor. Ambalajlar çok önemli, okuyun. Sadece bakıp almayın. Bir bakın bakalım neler yazıyor üstünde? Diğer ürünlerden farkı ne?  Ben hep ürün tanıtımı yapamam ki , böyle nadir başarılı ürünlerin üretiminde yazarım anca. Biraz da siz çabalayın çocuklarınıza da bu bilinci verin.

Ayrıca sizlerden gelen mesajlar, beğeniler ve düşünceler  çok güzel.

Sizleri bilinçli görmek beni mutlu ediyor. Amacım buydu, ben sizlere teşekkür ederim.     

Sağlıkla kalın!               

Not : “ Çocuklarınıza çaktırmadan içirirken biraz da kendiniz tadına bakın. “   

Gıda Mühendisi - Nermin Özge BİLGE

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..