Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

30 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Soğuk Duş

Sende ne var

Sende benim olan

Beni benden alıp giden

Seni bensiz beni sensiz eden

Sen oluyorum

Sende ben olurken

Kulağım da bir ses

Ensem de bir nefes

Yüreğimi açamadım

Yutkundum, sustum

Belki susturuldum

Sorma sorulursun

Durma durulursun

Yorma yorulursun

Ele güne düne bugüne

Ayıptır, kayıptır derken

Geçmiş gitti, gelecek bitti

Diyecektim, diyemeden

Sayfalar karalandı

Umut kapıları aralandı

Hayaller, rüyalar derken

Uyur uyanık gecelerde

Sabahı ettim

Şafakla rüyalara daldım

Soğuk duşla uyandım

Geride rüyalarım kaldı

Hayalimde kurulan

Rüyalarımda durulan

Sevdam, içimde biriken

Duygularımdan ne kaldıysa

İçimi döktüğüm

Yüreğimden söktüğüm

Rüyalarımdan kopmak

İşte bu soğuk duşla uyanmak

Uyumak rüyalarımla kalmak

Uyanıp gerçeklere dalmak

İki büklüm acılarla baş başa

Yalnız yapa yalınız kalınca

Ağlayan Gözlerin gelir

Ağlamak isterim

Ağlayamam

Uyumak isterim

Uyuyamam


Cebirin Defteri; 30, Kasım, 2010; Altıntaş

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..