Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '12

 
Kategori
Deneme
 

Soğuk oda anıları

Soğuk oda anıları
 

Soğuktu oda,sessizdi etraf, gözyaşımın sıcaklığı vuruyordu yüzüme...


Demirkapı kapandı büyük bir gürültüyle,
Korkuyordum, sessizdi etraf
Ve bir o kadar karanlıktı,
Buz gibiydi,
Nefes alamıyordum,
Ağlamak istiyordum,
Hıçkıra hıçkıra, suçum yok diye haykırmak istiyordum,
Ama yasaktı..
Her ağlayış bir darbe ile sonlanıyordu.
Çocuktum, küçüktüm...
Ama güçlüydüm,
Gözyaşlarımı bastırmasını biliyordum,
Diğerleri gibi ağlamıyordum,
Çünkü biliyordum bir gün gidecektim,
Buradan gidecektim,
 
Hayaller kurmaya başladım,
Bir evim olacaktı,
Güzel evim, annem olacaktı, babam olacaktı,
Mutlu olacaktım,
Arkadaşlarımda orada olacaktı,
Kimse vurmayacaktı, dövmeyecekti
En güzel yemekleri yapacaktı annem,
Beni sevecekti,
Sarılacaktı bana,
Onun koynunda uyuyacaktım,
Sıcaktı onun kolları, 
Bana öyle anlatmıştı Serpil teyzem,
O da bana sarıldığında öyle hissediyordum...
 
Sonra bir sesle irkildim;
'Ne gülüyorsun be deli' diye bir ses,
Ve sonrasında bir tokat...
Daha doğrusu kaç tokattı hatırlamıyorum su anda bile canım acıyor düşündükçe
O gün ilk defa o kadar çok dayak yemiştim.
Sadece dayakla da kalsaydı ne güzel olurdu...
Dayak lekesi geçer de hiç söz lekesi geçer mi?
...
 
O günü hiç unutmadım,
O adamın gözlerini hiç unutmadım,
Unutamadım iste..
O günlerde biriktirdiğim gözyaşlarımı her gün dökerek harcıyorum
Borcumu bitiyorum hayata…
 
Serpil teyzenin hep öğüdünü dinledim ama, 
Sessiz ol, gürültü yapma, senden bir şey istediklerinde yap, sakın ağlama sakın,büyüdüğünde gideceksin,ailene kavuşacaksın…
Seni dinledim teyzem, sessiz oldum, her istediklerini yaptım, ağlamadım teyzem ağlamadım..
 
Yaşantıdan alıntılar
Elif Eylül
15.09.2012 
 
Toplam blog
: 5
: 89
Kayıt tarihi
: 15.09.12
 
 

Üniversite mezunuyum, muhasebeciyim. Kitaplar, sokak yaşantısı, mutluluk, ayrılık... ..