Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Soğuk rüzgar

Yine o limandayım

Sensizlik soğuk bir rüzgar

Esiyor yüreğimde

Balık misaliyim

Bir martının gagasında

Öylesine acımasız

Geçen zamanlar

Gemiler gelip geçiyor

Hüzünlerimin üstünden

Seni bekliyorum

Tükemeyen umutlarımla

Bir şarkı tırmalıyor kulaklarımı

Yine o limandayım

Sensizlik soğuk bir rüzgar

 

Donatmışlar masamı

Sensizliğe kalkıyor kadehler

Bütün içkiler benden

Bu gece içmek var

Unutmak için acıları

Öylesine ulaşılmazsın ki

Bir deniz kızı kadar

Nerelerdesin kim bilir

Hangi şehir hangi ülke

Yalnızım serhoşum

Yine o limandayım

Sensizlik soğuk bir rüzgar

 

Vakit gece yarısı

Kimseler kalmamış masalarda

Bir hayalin bir ben

Boş şişelerde

Dağınık masam

Sendeliyorum

Masadan kalkarken

Başım dönüyor

Keşke unutabilseydim seni

Bir kadehin içine

Saklanıp gitseydin

Yalnızım serhoşum

Yine o limandayım

Sensizlik soğuk bir rüzgar

 

Bayram YANDIM

 

 

 

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..