Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '09

 
Kategori
Felsefe
 

Sohbet

Paylaştıklarımın, aslında evrenle sohbet etmekten başka bir açıklaması yok galiba. Duygularımı, düşüncelerimi, bilgilerimi evrene aktarırken sizlerle de görsel olarak paylaşıyorum.

İsteyen, bu inanılmaz derin ve büyük düşünce havuzundan, düşünce titreşimleri ile isteyen de teknolojiyi kullanarak, okuyarak, yazarak görsel şekilde bütün bu evren denizinden faydalanabilir. Benim de faydalandığım gibi :))

Hani birileri ile konuşurken "tam ben de bunu düşünüyordum, söyleyecektim" deriz ya... İşte, O AN galiba düşünce okyanusunun aynı bölgesinede rastlaşmış gibiyizdir.

Evren de tıpkı internet gibi bence. Aynı anda onlarca göz, beyin, el iş başında. Ama, acaba kaç tanesi aynı sayfayı tıklamaktadır?

Biliyoruz ki " Hiçbirşey yoktan var olmadığı gibi varken de yok olmaz".

Düşüncelerimiz, duygularımız, bedenlerimiz, eşyalarımız ve aklınıza daha ne geliyorsa..

Madde bazındakilerin dönüşerek, evrenin hammaddesine tekrar kazandırıldığını, diğerlerinin de havuzda salınırken bazılarımızın düşüncelerinin yanlarından geçerken kendilerini görmesini, hissetmesini beklediğini düşlüyorum.

Kimbilir, belki de hepimizin bir rengi vardır.Tıpkı soyağacımız gibi. O rengin nüansları da bizi bir bütünün küçüçük parcası yapıyor olamaz mı? Belki de binlerce renk ve tonları ile bezenmiş rengarenk bir evren, bir havuz. Ne güzel değil mi?

Güzellikleri, hayal dünyanızda istediğiniz kadar abartın. Yeter ki düşüncelerinizden bile sorumlu olduğunuzu, onları paylaşacağınızı ve istemeden de olsa hatalara yol açabileceğinizi unutmayın!

 
Toplam blog
: 97
: 395
Kayıt tarihi
: 15.04.09
 
 

Felsefe, edebiyat, bu alem, öteki alem, uzay, evrensellik; kısacası genelin, "aman canım işin mi ..