Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '07

 
Kategori
Magazin
 

Şok... şok... şok..

Şok... şok... şok..
 

—Abla Merhaba Nasılsın? Kusura bakma rahatsız ettim.. Kırkınım sana biraz haberin olsun.

— Hayırdır kız?

— Sizin çocuklar hiç gelip çekmiyor beni,

— E güzelim sende çekilecek hiçbir şey yapmıyorsun ki. Yarışma programı varken iyiydi. Albüm malbüm de yok son günlerde. Unutturdun kendini.

— Antalya’dayım ben, kulaklarını bir çekiverde kaldığım otele gelsinler. Üstsüz bir iki görüntü vereyim olur mu? Kredi kartları borçlarından kıpırdayamıyorum. Extra da yok.

— Tamam, hallederiz sıkma canını sen. Bu iyiliğimi de unutma neydi senin kaldığın otelin adı?

Bir gece sonra Televizyon kanallarından bir tanesinde ismi lazım olmayan ablanın üstsüz görüntüleri yayınlanır.

— Abla valla çok teşekkürler. Otel canlandı kız. Sayende tatil de bedavaya geldi. Otelin ismini de çekmiş çocuklar..Bu sabah otel sahibi bizzat kendisi gelip teşekkür etti..Dolmuş otel..Şimdi menajerim aradı önümüzdeki hafta iki bayii toplantısı olacakmış.

Böyle bir diyalog hiç olmadı tabii!

Yukarıdaki konuşmalar hiç yaşanmadı.. Ne böyle bir abla var magazin dünyasında, ne de böyle bir ünlü.

Ne de böyle bir kurgu. Hepsini ben uydurdum

Televizyonlarda gördüğümüz üstsüz yakalanma, öpüşürken görüntülenme, frikiklerin hepsi paparazzilerin başarısı!

Bazen tam tersi oluyor, Gazeteci kurguyu yapıyor. Başrol oyuncusu bazen bir siyasetçi oluyor, bazen bir futbolcu.

Sonra okuyoruz, izliyoruz..

Şok şok şok....Flaş...flaş flaş flaş.........

FOTO: ttp://www.haberler.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..