Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '14

 
Kategori
TV Programları
 

Şok! Boynu Bükükler de bitiyor! | Bu kaçıncı Kanal D?

Şok! Boynu Bükükler de bitiyor! | Bu kaçıncı Kanal D?
 

Dizi sektörü çok nankör diyorum da inanmıyorsunuz bana...

İşte bir kanıt daha...

Bugün öğlen saatlerinde yazdık...

Çalıkuşu gün değiştirdi diye...

Salı 22.15 sularında başlayan dizi perşembe 20.00'ye alındı...

Sormuştuk o saat diliminde yayınlanan Boynu Bükükler'e ne olacak diye?

Gelen haberler pek de iç açıcı değil...

O hiç de iç açmayan haberler dizinin yayından kaldırıldığını söylüyor...

Kesin diyemem ama...

Dizide yer alacak bir kaç figüran arkadaşın gidecekleri bu çekimin iptal olduğunu yazmaları kafa karıştırıcı bir durum...

Gün boyunca bu haberin sosyal medyada döndüğünü ve herhangi bir oyuncudan ya da yapımcı şirketten bir yalanlama gelmemiş olduğunu da ekleyeyim...

Benim anlamadığım konu şu...

Tamam dizi öyle ilk 3'e girme durumunda olacak bir dizi değil... Kabul...

De arkadaş KVP, Arkadaşım Hoşgeldin, Beni Affet, Aramızda Kalsın, Kardeş Payı gibi rakiplere karşı dünkü bölüm 8.oldu...

Kötü bir sonuç mudur?

Bence değil...

İşin ilginci Kardeş Payı'nın sıralaması Boynu Bükükler'den kötü!

E o zaman o da yayından kalkmalı...

Öyle kafaya göre iş anca Kanal D'den çıkar zaten...

Her dizi ilk 3'e girmek zorunda mı yahu...

Bu sektör kurt kapanı gibi ey okuyucu...

Sende 'dizi'ne sahip çık...

Sonra insanların ''boynu bükülüyor''...

 

Her neyse...

Büyük bir sürpriz olmaz ise; Boynu Bükükler'in sonu geldi diyebiliriz...

Gerekçesini anlamasam da durum bu efendim...

Bize yazmak düşer...

Yazdım gitti...

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..