Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '13

 
Kategori
Deneme
 

Şok! Vay bana, vaylar bana!

“I’m a loser baby, so why don’t you kill me?”

Yani burada ozan diyor ki:

“Ben bir kaybedenim bebek, bu yüzden neden beni öldürmüyorsun?”

Koskoca şarkıda anladığım tek bölüm bu. Yani nakarat kısmı.

(Şarkının tamamı için Beck --> Loser)

---o---

Haber sitelerine uyuz oluyorum.

Sansasyonel başlıklar koyup ilgi çekmek istiyorlar.

Daha fazla ‘tık’ istiyorlar.

Ben böyle haberlere ‘tıklanma delisi’ haberler diyorum.

“Şok.. Şok.. Şok.. Kocasını banyoda yakaladı.. İnanamayacakınız..”

Yukarıdaki sansasyonel başlığı ben ürettim. Şimdi tıklayalım içerisinde ne varmış:

“Kadın, kocasını banyoda şofbeni yakarken yakaladı”

Habere tıklayıp okuyunca içinizde g.t olma hissiyatı oluştu, değil mi?

Bıkmadan usanmadan bunu her gün yapıyorlar!

İlgi çekmek ve merak uyandırmak…

Daha fazla ‘hit’ almak…

Allah sizi davul etmesin, emi! 

 
Toplam blog
: 75
: 393
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

14.021982 doğumluyum. Kökenim Malatya, doğduğum ve yaşadığım yer İstanbul. Yüksek lisans mezunuyu..