Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sok beni çıktığım yere anne

Sok beni çıktığım yere anne
 

Bu yaşa kadar hiç bitmedi isteklerim, ben istedim sen verdin. Öyleki ben istemediğim halde yağdırdın hep bana. Bu son isteğimi nasıl karşılarsın bilmiyorum ama sok beni anne, sok çıktığım yere...

Korkarsında sen şimdi biliyorum. Neden böyle söylüyor bu kız dersin kendi kendine, uykuların kaçar bilirim.Üzülüyor kızın anne, üzüyorlar kızını. Uymadı üzerine onun için hazırladığınız yaşam cicisi. Olmadı anne beli bol geldi, düşüyor üzerimden taşıyamıyorum.

...

İnsanlara güvenme nasihatleriyle büyüttünde, güvensiz nasıl yaşanır öğretmedin anne...

Onunla konuşma, bununla dolaşma dedinde, özgürlüğü savunmayı neden öğrettin peki bana?

İşte bu yüzden sok beni anne, sok çıktığım yere...

 
Toplam blog
: 39
: 13407
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

26 yaşındayım. İzmir'de nefes al(r)ıyorum. Yaşarken yazamadığım için, yazarken yaşıyorum..