Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '07

 
Kategori
Eğitim
 

Sokağımı şeriat bastı...

Sokağımı şeriat bastı...
 

Dostlarım sesiniz neden çıkmıyoooooooor

Ne kadar da duyarsızız?

Bize dokunmayan yılan bin yıl yaşasın öyle mi?

Nerede CUMHURİYET ŞUURU?

Çok önemli bir kaçak yapıyı yazdım size demiri çimentosu olmayan bir gecekondu!

HANİ ALT YAPISI İLAHİYAT MEZUNU MUDUR O SAKALLI KURUCU?

Bana siz karışamazsınız bu binaya diyen o zat-ı muhterem kimdir necidir ya?

Müezzin midir?

Şeyh midir?

Müridlerine ne veriyor 100 YTL KARŞILIĞINDA...

Bunlara dur denmeyecek midir denemeyecek midir?

KİMDEN YETKİ ALDILAR, DOKUNULMAZLIKLARI NE KADARDIR?

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, DİYANET İŞLERİ


DEVLET NEREDEEEEEEEEEEEEEE?

Yoksa devlet içinde devletçilik mi oynamaya başladık seçim öncesi prim olarak ha!

Konuşalım lütfen.

Okumayanlar için yineliyorum yazımı;


Sokağımı şeriat evleri bastı!

Eyvah ki ne eyvahhhhhhhhh!

Hocataşkın mahallesindeyim. Camiden bir kaç adım yukarı çıktığımda medrese adı altında bir meydandan çığlık çığlığa çocuk sesleri geliyor. Nazikçe kapıyı çaldığımda, tamamı sımsıkı türbanlı bir kaç genç kadın, önlerinde bilgisayar, odalarda din eğitimi verdiklerini söylüyordu. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI MIDIR? DİYANET İŞLERİNİN BU İŞTEN HABERİ VAR MIDIR? Kadrodaki eğitimciler lisanslı mıdır? Kayıt için 100 ytl. isteniyor, yaz okulu adı altında sakallı şeriatçilerin sokağımı esir almalarını sevdiğimi söyleyemem. Camiden de çocuk cıvıltıları geliyordu, buna sesim çıkar mı, hayıııııııııııııııır. Çünkü en azından statü bellidir mekan kutsaldır ve yapılan iş güzeldir. Para karşılığı tabelasız kaçak verilen bu ev hizmetini şaibeli buldum.

Saygılar.

NİLGÜN ÇAKICI/BURSA

Şible HOCATAŞKIN.

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..