Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bashico Doğal Anneyim Başak Pirtini

http://blog.milliyet.com.tr/bashico

07 Şubat '08

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Sokak hayvanı portreleri: Ananem sarı kedilere bayılır

Sokak hayvanı portreleri: Ananem sarı kedilere bayılır
 

sitede cirit atan sarman


Ananem kedileri çok sever. Hatta evde beslemesi mümkün olmadığı halde yazlıkta tüm kedileri sever, dedemden gizlice onlara mama verir. Küçükken ananemin bir zamanlar Ankara'daki evine her gittiğimde duvarında iki tane sarı yavru kedi resmi olan odada uyumayı çok severdim. O kedileri ananem her gördüğünde "Canlarım, siz ne güzelsiniz öyle" diyerek severdi. Onlarla konuşurdu. Halen aynı şeyi odasındaki tüm kedi resimleri ile konuşarak yapmaya devam ediyor.

Kedi sahip olmayı çok istese de dedemi razı edemediği için benim kedilerimi severek mutlu oluyor. Telefonda ne zaman konuşsak bana "kedilerim ne yapıyor?" diye sorar. Ananem sevdiği için olsa gerek, bir de küçükken aklımda sarı yavru kedi fotoğrafı yer ettiğinden olsa gerek, gri kediler gibi sarı kedileri de çok severim.

Resimdeki genç erkek kedi bizim sitede yaşıyor. Sitemize ilk taşındığımızda etraftaki kedileri görünce çok şaşırmıştım. Normalde pek sarı kedi bulmak zor olur genelde hep kahverengi tekir bulunur sanırdım. Meğer mahallenin tüm sarı kedileri (yaklaşık 15 tane) bizim sitedeymiş. Birini de takip edip resmini çektim. Diğerleri de arada objektifime yakalanırsa sokak hayvanı resimlerimde yerlerini alacaklar.

Biraz sıkılmış ki resim için arkadasından koşmamdan öyle kafasını çevirip bir bakakaldı. "Neden beni takip ediyorsun?" de gibi...
 
Toplam blog
: 201
: 11799
Kayıt tarihi
: 07.12.07
 
 

Tüm blog severlere merhaba! Boğaziçi Kimya bölümü mezunuyum. Bilişim sektöründe toplantı, etkinli..