Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bashico Doğal Anneyim Başak Pirtini

http://blog.milliyet.com.tr/bashico

10 Aralık '07

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Sokak hayvanı portreleri: Çiçeklerin arasındaki silüet

Sokak hayvanı portreleri: Çiçeklerin arasındaki silüet
 

Ruhumun içine bakan gözlere sahip bir kedi


Her sabah bol kedi olduğu için en çok sevdiğim yoldan yürürken mahallenin camisinin bahçesindeki bu kediye gözüm takıldı. Caminin lojmanında oturan kedileri çok seven bir hanım var. Kedilere baktığı için devamlı yavruları getirip bahçesine bırakıyorlarmış. Tabii yemek bulan kediler de kendilerine bahçeyi mesken ediniyorlar. Ben de kedi olsam kesin orada dolaşmak isterdim. Bahçede o kadar güzel pembe çiçekler var ki...

İşte o çiçeklerin arasından bir surat göründü. Yemyeşil sürmeli gözlerini 5-6 resim denemem sonucunda tam istediğim gibi çekebildim. Biraz yanındaki siyah çaresizce memesini emmeye çalışan yavruyu görünce çok etkilendim. Yine bir genç annenin karnına yapışmış kuzguni bir yavrucuk, annesi bana poz verirken ısrarla süt emmeye çalışıyor. Sanki bizim dramımızı resmet, niye ben der gibi bakıyordu.

Her hayvanın bir hikayesi vardır. Bu güzel yeşil gözlü kediyi bir anlamda National Geographic'in ünlü Afgan Kızı fotoğrafındaki yeşil gözlere benzettim doğrusu. Tek farkı bunun bir kedi olması, ama aynı dram, aynı hayat sancısı, hep bir arada varoluş mücadelesi...
 
Toplam blog
: 201
: 11799
Kayıt tarihi
: 07.12.07
 
 

Tüm blog severlere merhaba! Boğaziçi Kimya bölümü mezunuyum. Bilişim sektöründe toplantı, etkinli..