Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bashico Doğal Anneyim Başak Pirtini

http://blog.milliyet.com.tr/bashico

27 Aralık '07

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Sokak hayvanı portreleri: Yılbaşı kedisi

Sokak hayvanı portreleri: Yılbaşı kedisi
 

Smokinini giymiş, hangi davete gidiyor dersiniz?


Aynen yılbaşında otellerdeki büyük partilere giden biri gibi giyinmişti. Smokini, beyaz iskarpinleri ile tam bir beyefendi görüntüsündeydi.

Onu her gün geçtiğim yol üzerineki çalıların arasında gördüm. İlk önce gidip bir ağacı kokladı. Tam resmini çekecekken hareket etti. Bir kaç metre koştu, ben de arkasından... Derken dedim ki, "Bak resmini çekmek istiyorum, lütfen biraz dur." Anlamış olacak ki, "neden resmimi çekmek istiyorsun?" gibi bakarak bana bu pozu verdi... Acaba hangi balo için giyinmişti? Kimlerle gidecekti?

Yılbaşı yaklaşıyor, böyle bir smokinli kediyi kavalye olara alıp gitsek acaba o süslü mekanlara alırlar mı dersiniz?

Yılbaşı için ne kadar çok para harcanıyor. Neler alıyoruz bir gecelik eğlenceler için, yemediklerimize ve su gibi içtiklerimize harcadığımız paranın haddi hesabı yok. Çoğu kişi bunu ne yazıkki mutlak bir eğlence anlayışında yapıyor. :(

Halbuki doğal güzelliğinin farkında olan canlılar mutlu olmak, eğlenmek için ekstra bir şeylere ihtiyaç duymazlar. Ben de doğal olanın en güzel olduğunu savunuyorum. Sokakta çoğu kişinin farketmediği hayvanlar ise bunu bana defalarca hatırlatıyorlar.

Herkese mutlu bir yıl diliyorum.

Yeni yılda sokaktaki hayvanları unutmayalım, onlara içmeleri için her zaman bir kapta su bulunduralım.
 
Toplam blog
: 201
: 11799
Kayıt tarihi
: 07.12.07
 
 

Tüm blog severlere merhaba! Boğaziçi Kimya bölümü mezunuyum. Bilişim sektöründe toplantı, etkinli..