Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sokak Kedim Benekli yok !

Sokak Kedim Benekli yok !
 

Kedim Benekli !


Çalıştığım kurumun çok güzel bir bahçesi var, çam ağaçları, meyve ağaçları, güller ...

Köpekler, kediler, kargalar bazen bana orada kadrolu olan kişilerden daha yakın ve candan

geliyorlar.!

"Benekli" erkek bir kedi, minicik ve çok akıllı bir kediydi, uyuz olmuş, tüyleri yoktu, insanlar bağırıyorlar  "dokunma " yoksa sana da geçer ! Peki, bir insan hasta olduğunda tedavi etmeyi düşünürüz de, başka bir canlı için neden aynı duyarlılığı göstermiyoruz ?

Veteriner bir arkadaş -tabii ki parasını arslanlar gibi alarak - kedinin uyuz tedavisini ve kuduz, karma, kist aşılarını yaptı sağolsun !

Benekli kedimin bir kuyruğu bir de gözünün üzeri siyah, geri kalan bölümü beyaz; bir fenerbahçeli olarak rengi bana pek uymasada, çok sevdim ben bu kediyi !

Derse geldikçe beslemeye çalıştığım yalnızca Benekli değil, diğer hayvanlar da bana alıştı, onlar çıkarsız, hesapsız, yalan söylemeyen, doğalarını yaşayan canlılar, insanları anlamak çok zor onlar kedilere "nankör" derken, kendilerini, nasıl zarar verdiklerini farketmeden, çıkarları doğrultusunda, kendi istekleri için hiç acımadan, merhamet etmeden insan harcayabiliyorlar !

Neyse, insanları anlamayı bir kenara bırakalım, benim kedim yok !

Özledim, arıyorum heryerde yok !

Köpekler saldırıyordu, hepsine karşı hiç korkusuz direniyordu, sonra Mart ayı geldi, herhalde

açıklaması bu - kedim halvette !

Evet, bu kesin... kedim halvete girdi, beni unuttu..

Dilerim yeniden bana döner 

Beneklimi özledim....

Damdan dama atlar yar !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..