Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sokak Köpekleri ve Beyaz Baston

Beyaz Bastonu Tehdit Olarak Görüyorlar

7–14 Beyaz baston görme engelliler haftası. Bu haftada yapılan etkinliklere ve basın açıklamalarına şöyle bir baktım. Bir tehlikenin atlandığını düşünüyorum.

Sokak köpekleri var. Bu sevimli dostlarımızı kızdıran ve onlara eziyet edenler var. Görmeyen biri beyaz bastonuyla sokakta yürüdüğü zaman köpekler beyaz bastonu tehlike olarak görüyor. Neden görüyor hayvanlar farklı nesnelerle dövüldüğü ve itilip kakıldığı için köpekler onu kendisine vurulacak bir sopa olarak görüyor. Bu tehlikenin göz ardı edilmemesi gerekiyor.

Köpeklerin hayvan barınaklarına alınarak beslenmesinin faydalı olacağını düşünüyorum. Biz görmeyenlere özelikle yeni yetişen gençlere beyaz bastonunuzu alın ve özgürce gezin diyebilmemiz için sokakların güvenli hale getirilmesi gerekir. Bu konularında seçim sürecinde tartışılmasını adaylarımız tarafından gündeme getirilmesini istiyoruz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..