Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '07

 
Kategori
Haber
 

Sokak lambalarının faturası

Sokak lambalarının faturası
 

Efendiiim, bu günlerde milletce ilgilendiğimiz çok konu olduğundan illerde çok fazla sızlanacağımız konular gazetelerin küçük bazı köşelerinde ve haber kanallarında bir kaç cümleyle yazılıyor veya seslendiriliyor bizler geçiştirip gidiyoruz huyumuz kurusun.

En ilginçlerinden biri elektrik dağıtım şirketinin Bakanlar kuruluna bir öneride bulunarak belediyeler tarafından ödenmesinin giderek zorlaştığı sokak lambaları giderinin vatandaşların elektrik faturasına yansıtılması talebinde bulunması; eh be bunu da duyduk ya! anlat bir yabancıya bu öneriyi fıkra diye gülsün gariban. Yahu yazerken bile sürekli gülüyorum. Bu gün bu haberi gazetede okuduktan sonra "Dur bakalım dedim, ne yapacak? Nasıl tepki verecek halkım?" tık yok yada tık olduysa ben duymadım.

Yani vatandaşım sokak lambalarının sarfiyatını ödemeye hazır gibi. Eğer böyle bir yasa çıkarsa şahsen ben sarfiyatını ödediğim sokak lambalarının önünde kamp kurmayı düşünüyorum. Gelip geçen vatandaşdan "Benim lambamı kullanarak aydınlandın" diye "Işığımdan yararlandın" parası dahi almayı düşünüyorum fakat bir sokak lambasının bir çok sahibi olacağınıda düşünmek lazım tabii. Bu nedenle yasayı çıkaracakların faturalara hangi lambanın sarfiyatını ödediğimizi de eklemelerini rica ediyorum.

Hale bak ya! fıkra gibi, daha fazla yorum yapıp bende kendimi güldürmeyeyim diyorum, neme lazım nasılsa yasa çıkarsa vatandaşlarımız su zamında olduğu gibi kabullenecek böyle bir öneriyi, fakat hangi lambanın parasını ödeyeceğimi bileyim lütfen bu çok önemli. Saygılarımla...
 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..