Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Sokak lambasını söndürdüm

Geçenlerde bahsetmiştim, pencereyi açınca karşıma çıkan ve gündüz boşa yanan sokak lambasından. Bu yazıyı da benim gibi enerji israfından rahatsız olanlar varsa, çözümün zor olmadığını anlatmak için yazıyorum.

Pazar günü fark ettim ki o lambanın devamı bir sıra boyunca boşa yanan lambalar da varmış. Kendime "Sedef, demek ki bunları kimse görmüyor, madem çevreye duyarlıyım diye geçiniyorsun, ara bul sorumlu kimse uyar" dedim. İnternetten Bedaş'ın sitesine girdim, sayfanın sol tarafında "elektrik arıza" bölümü var, tıklıyorsunuz semtinize bakan sorumluların telefonları var. Buldum oradan telefonu aradım, derdimi anlattım, tamam dediler, teşekkür ettiler. Pek mutlu oldum. Sonra pencerenin önünde beklemeye başladım, arada yemek falan hazırlayıp sonra tekrar bakıyordum. Bütün gün ve gece ışıklar yanmaya devam etti. Tabii ertesi sabah ben yine sinirliydim.

"Pes etme" dedim, tekrar aradım. Derdimi yine anlattım, "bakın ben iş yerime geldim ama sabah hala yanıyordu ve bütün gün yanacak " dedim. Tamam dediler, teşekkür ettiler ve akşam üzeri eve geldiğimde ışık sönmüştü.
Şimdi sadece olması gerektiği gibi gece yanıyor.

Demek istediğim sızlanmak kolay ama biz çaba göstermiyorsak aslında şikayet etmeye de hakkımız yok.

Sokak lambası gündüz yananlar: Bedaş'ın sitesine girin elektrik arıza bölümündeki telefonu durum düzelene kadar arayın. Sonuçta çevre ve vatandaşın cebi için faydanız dokunmuş olacak.

 
Toplam blog
: 8
: 1621
Kayıt tarihi
: 08.07.08
 
 

Yaşadıklarını paylaşmaktan hoşlanan biriyim, aynı zamanda bir anneyim...   ..