Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '19

 
Kategori
Kitap
 

Söke'de İz Bırakanlar - Kitap

Milliyet Blog yazarlarımızdan dostum Abdülkadir GÜLER "Söke'de İz Bırakanlar" adlı yeni bir kitap çıkartmış. Araştırma, inceleme ve biyografiler içeriyor. Geçtiğimiz Mayıs ayı içerinde bizim Ortaklar dörtyolda buluştuk, konuştuk sohbet ettik. Benim Nazilli Lise yıllarındaki arkadaşım Ahmet Yılmaz'ın da katılımı ile birlikte keyifli bir öyle yemeği yedik.

Sayın dostum, hemşerim Abdülkadir Bey çok emek verdiği bu kitabını imzalayarak bana bir adet takdim etti. Kendisini burada tekrar teşekkür ederim. Tam ince ince okumak nasip olmadı ama genel olarak baştan sona karıştırdım. Gerçekten güzel şehrimiz Söke'ye hizmet veren, emeği geçen kişi ve kuruluşlar tek tek ele alınmış ve tanıtılmıştır. Söke'liler için bulunmaz bir el altı kitabı olmuş. Söke'nin kuruluşundan bu güne, Milli Mücadele yıllarında çalışanlar, Söke sanayi ve sanatına gönül verenler, geçmiş Belediye Başkanları, Söke'de görev yapan kaymakamlar, hayırseverler, Söke Kültür ve Sanat dünyasında adı geçen iz bırakanlara yer verilmiştir. Yer yer şiirlerle süslenmiş, övgüler, methiyelere yer verilmiş, anılarla süslenmiştir. Hiç bir siyasi dil kullanmadan, saf anlaşılır bir dille yazılmış bir eserdir.

Uzun soluklu bir çalışma eseri olan "Söke'de İz Bırakanlar" herkesin bilhassa Sökelilerin okuması gereken bir eser olarak tavsiye ediyorum. Zira Söke ile ilgili yok yok bu kitapta...

Burada bir defa daha dostum Abdülkadir GÜLER'in emeğine, yüreğine, aklına ve sarf ettiği göz nuruna sağlık diyor, kendisine teşekkür ediyorum.

Saygılar ve sevgiler

Abdurrahman Balcılar

Twitter : abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: blog.milliyet.com.tr/cansever

Şahsi Blog: Abdurrahman Balcılar Blog Sayfası

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..