Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '20

 
Kategori
Kitap
 

SÖKE'DE İZ BIRAKANLAR

Merhaba aziz dostlarım,

Söke’de “Söke ‘de İz Bırakanlar  (Araştırma, İnceleme Biyografi )  kitabım 2017 yılında Söke Cumhuriyet matbaasında yayınladı. Umduğumdan daha fazla ilgi gördü.  İyi ki bu kitabı hazırlamışım.  Zaten ÖNSÖZ’ de yazdığım gibi  bu  çalışmalarım  20 yılın emeği idi. Basında hakkında birçok yazılar yazıldı ve bir çokta mektuplar aldım. Tüm ilgi gösterenlere teşekkürler.  Bu mektuplar beni mutlu ediyorlar.  Kısmet olursa bu mektupları ve yazılanları adı geçen kitabın 2.baskısında veya başka kitaplarımda bu yorumlara vereceğim. . 

İşte en son bana gelen mektuplardan biri de Milli Eğitim Bakanlığı Emekli Başmüfettişlerinden Sayın Ali Oğuz’un kısa ve yüreklendirici   bir mektubu geçti elime. Bu mektup bana Temmuz 2020 ‘de    gönderilmiştir.  Bu mektup 25 Temmuz 2020 ‘de  elime  ulaştı.  Sayın Eğitimci ve Efsane Öğretmen olarak tanınan Sayın Ali OĞUZ’ a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.  Adı geçen kısa ve özlü olarak bana ulaşan mektubundan bir bölümünü sizlerle paylaşmak istiyorum.   

Sayın Abdülkadir Güler kardeşim,

Önce sizi, çok emek vererek, uzun

 zaman harcayarak, derinlemesine,

tarihi ve çok yönlü araştırmalar da yaparak

yazdığınız “SÖKE ‘DE İZ BIRAKANLAR”

adlı eseriniz için sizi kutluyorum.

Örnek alınacak değerli bir eser olmuş.

 

83 yaşındayım,83 yıldır Sökeliyim. Siz,

Söke’mizi Sökelinden daha derinden tanımış

ve sevmişsiniz. Bu ilginize derinden saygı duyuyor

ve çok teşekkür ediyorum. 

 

Bir Sökeli olarak araştırmalarınızdan

ve eserinizden çok faydalı bilgiler edindim.

Sizlere sağlık, başarılı ve mutluluk

dolu günler dilerim.

 

Bu çalışmalarınız, emekleriniz için tebriklerimi,

teşekkürlerimi ve şükranlarımı

sunuyor, başarılı çalışmalarınızın

devamını diliyorum. Temmuz 2020- Söke

 

                                                 Ali OĞUZ

                                                 ( İmza ) 

Teknik Öğretmen

Sivas ve Söke Endüstri Meslek liseleri eski müdürü

ve Milli Eğitim Bakanlığı, Emekli Başmüfettişi

 

Abdülkadir GÜLER

02.08.2020-  SÖKE

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..