Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '14

 
Kategori
Siyaset
 

Söke'ye sevdalı Metin Yavuz'un projeleri

Söke'ye sevdalı Metin Yavuz'un projeleri
 

Söke Belediye Başkan adayı Metin Yavuz.


Yerel Seçimlere az bir zaman kaldı. Geriye saymalar başladı. 15 gün gibi az bir zaman kaldı. Yurdun tüm il ve ilçelerinde büyük heyecanlarla, meydan konuşmalarıyla yerel seçimlere doğru gidiliyor. Tüm adaylarda Belediye Başkanı gibi bir yere gelmek aşkı ve amacı vardır. Yapılan harcamalar üst düzeylerde. Önce hangi parti olursa olsun Türkiye adına hepsine hayırlısını istiyorum. Kavgasız, kin ve nefretten uzak ötekileştirmeğe meydan verilmeyen, birleştirici ve yapıcı bir seçim olmasını diliyorum.

Söke Belediye Başkanı adaylarımızdan Ak Parti’den aday olan Metin Yavuz’un projelerinden biraz söz etmek istiyorum. Metin Yavuz, genç dinamik, ticaretle uğraşan dürüst bir delikanlıdır. Kendine güveni tamdır. Söke’ye bir şeyler yapacağına inanıyor. Kimseyi hor görmeden, ötekileştirmeden yoluna devam ediyor.

Geçmiş günlerde Söke Belediyesi için CHP Adayı Süleyman Toyran ve MHP Adayı Yusuf Keremit’en bir şeyler yazmıştım. HAK - PAR Adayı Savaş Mertoğlu’nun projeleri hakkında bilgi edinirsem ondan da söz edeceğim. Ben Sökeli bir vatandaş olarak tüm adaylara eşit uzaklıktayım. Herkesin bunu böyle bilmesini dilerim. Bu bir yarıştır, seçimler gelip geçicidir, önemli olan toplumun birlik ve düzenidir. Ben birlik ve düzenden yanayım.

Söke Belediye Başkanlığı için adaylığını ortaya koyan ve yola çıkan Ak Parti ’den Metin Yavuz’un ele aldığı bazı projeleri şöyledir:  Metropo lİlçe Söke, Hızla Büyüyen Bir Söke için, Söke Bizim Aşkımız ve Sevdamızdır, İstikrar Sürsün, Söke Büyüsün, İş ve Aş için Hizmete Devam, Artık İş ve Aş Zamanı, Çocuklarımız Gelecekte Hep Gülsün, Her Koşulda Vatandaşlarımızla Birlikte Olacağız, Hizmet İçin Varız, Keşke Dememek İçin, Çağdaş Büyüyen Bir Söke İçin, Çere Yolu Projesi,  Kentsel planlama Yapılacak, 5 Yılda 10 bin Konut, Geniş kapsamlı Gar Projesi,

Söke İçin Hava Alanı, Sarıçay Barajı’nın Düzenlenmesi, Şehre ait Geniş Meydan Alanları, 8 Meydan, 8 Oto Park, Priene Devlet Üniversitesi’nin Kurulması ve ileriye Dönük Geliştirilmesi,  Söke Çayının Islahı, Katı Atık Entegre Tesisleri, Kanalizasyon ve Arıtma Tesisleri, Mezbaha Konusu, Karina Dalyanı, Amatör Spor Alanlarının Geliştirilmesi, Turizm Projeleri, Gençlik Merkezi, Kadınlara ait Sığınma ve Aş Evleri, Asfalt, Parke ve Şantiye Çalışmaları, Amatör Spora Yardım, Tarım ve Hayvancılık Çalışmaları gibi ileriye dönük geliştirilmesi yapılması düşünülen projelerinin olduklarını ifade ediyorlar.   

Bunlar geleceğe açılan olumlu gördüğümüz düşüncelerdir.  Sevgili Metin Yavuz’un tüm dileklerine bir Sökeli vatandaş olarak katılıyorum. Bunlar ileriye dönük önemli gördüğüm  projelerdir. Yalnız Eğitim, Sanat, Edebiyat ve Kültür gibi önemli alanlarda bazı önemli  projelerinin Söke’nin geleceği bağlamında unutulmamasını diliyorum....

Ülke genelinde yapılacak olan tüm yerel seçimlerin hiç bir kimsenin burnunun  kanamadan, hayırlı, sağlıklı, huzurlu geçmesini dilir ve  Belediye Başkanlığı için baş vuran tüm adaylarımıza  başarılar diliyorum….  

 

Abdülkadir GÜLER 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..